فرماندار قم:
فرماندار قم گفت: گران فروشی های افسار گسیخته و بی حساب و کتاب باید با نظارت دقیق مهار شود.
کد خبر: ۶۳۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 02 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، رضا سیار عصر در جلسه شورای سیاست گذاری آرد و نان در دفتر معاون اقتصادی استانداری عنوان کرد: تعیین قیمت نان باید کارشناسی و بر اساس منطق باشد.

فرماندار قم افزود: در شرایط فعلی با توجه به اثرگذاری قیمت نان بر کالاهای دیگر، دولت برنامه ای برای افزایش قیمت آن ندارد. گران فروشی های افسار گسیخته و بی حساب و کتاب باید با نظارت دقیق مهار شود تا مانع از سواستفاده اخلال گران شود.

سیار عنوان کرد: گران فروشی تبعات خاص خود را دارد و موجب نارضایتی مردم می شود از این رو دستگاههای قضائی و انتظامی باید در این ارتباط نظارت ویژه ای داشته باشند.

وی در مورد فعالیت نانوایی های آزادپز بیان کرد: این واحدها به راحتی قیمت ها را به بهانه کنجد و یا وزن افزایش می دهند در حالی که مردم باید حق انتخاب داشته باشند.

در این جلسه محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در قم 516 واحد نانوایی دولتی و 204 واحد آزادپز فعالیت دارند. در این میان 256 واحد به تهیه نان سنگک می پردازد که رتبه اول را از نظر کمیت در بین سایر نانوایی ها دارد.

همچنین بهزاد رادمنش مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی قم نیز عنوان کرد:واحدهای نانوایی در جهت بهبود کیفیت نان باید مکانیزه و مجهز و مدرن شوند.

اکبر زارعی رئیس اتحادیه نانوایان قم یادآور شد: مجهز نبودن تجهیزات کیفیت نان را پایین آورده است و این شغل را سخت کرده به طوری که بسیاری از جوانان از فعالیت در نانوایی ها گریزان هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار