رییس جشنواره شهروندان برگزیده همدان گفت: اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدان ۳ شهریور ماه همزمان با روز همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 17 July 2018
رییس جشنواره شهروندان برگزیده همدان گفت: اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدان ۳ شهریور ماه همزمان با روز همدان برگزار می‌شود.

 به گزارش تسنیم، حمید بادامی نجات در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره سوم شهریورماه امسال همزمان با روز همدان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه همان‌طور که میدانید جشنواره شهروندان برگزیده شش ماه است که فعال‌شده است و در طول این مدت همکاران ما تلاش می‌کنند رویدادی به وسعت شهر همدان برگزار شود افزود: ما در تلاشیم از افراد برگزیده در این جشنواره قدردانی کنیم و بتوانیم از ظرفیت این افراد برای ایجاد زیرساخت‌های شهروندی در همدان استفاده کنیم.

 رییس جشنواره شهروندان برگزیده همدان گفت: فراخوان جشنواره شهروندان برگزیده همدان از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد و نزدیک به هزار پرونده در سایت جشنواره به صورت خود اظهاری و یا معرفی از سوی اشخاص و ارگان‌ها به ثبت رسید.

وی بابیان اینکه در پالایش اولیه ۷۰۰ نفر و در پالایش بعد ۱۷۰ پرونده توانستند به مرحله نهایی راه یابند ابراز کرد: جلسات ارزیابی و بررسی پرونده‌های ارسالی در ۲۰ جلسه توسط داوران جشنواره انجام شد که امیدواریم در روز‌های آینده داوری نهایی به پایان رسیده و افراد برگزیده مشخص شوند.

بادامی نجات با اعلام اینکه برای مشارکت بیشتر شهروندان در این جشنواره و تبیین اهداف آن جشنواره استانی عکس شهروند برتر برگزار می‌شود گفت: این جشنواره نیز توسط متخصصان این عرصه برگزارشده و به بهترین آثار ارسالی به جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری همدان نیز بیان کرد: نظر شهردار همدان نیز بر این است که این جشنواره بدون دغدغه و با بهترین کیفیت برگزارشده و حق مردم ادا شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی مدیریت شهری تکریم شهروندان است گفت: ما با برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده در تلاشیم تا افراد موفق در این عرصه را به عنوان الگو به مردم معرفی کنیم چراکه هریک از این افراد در حوزه مدیریت شهری برای ما یک سرمایه هستند چراکه هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد اداره امور شهر نیز راحت‌تر است.

خوشبخت اظهار داشت: عکس به جهت هنری و رسانه‌ای، اثرگذارتر از دیگر کار‌ها می‌تواند پدیده‌های اجتماعی فرهنگی را به تصویر کشد به همین دلیل معتقدم ازجمله نقاط عطف جشنواره شهروندان برگزیده برگزاری جشنواره عکس است.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود نگارخانه‌هایی موجود در سطح شهر امسال علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های عکس، عکس‌های برگزیده در این جشنواره را در کلاس‌های آموزشی خود استفاده کرده و تلاش می‌کنیم در پیاده راه‌های همدان یک نمایشگاه خیابانی با استفاده از این عکس‌ها برپا کنیم.

شهردار همدان نیز ابراز کرد: به اثرگذاری مباحث فرهنگی در عرصه مدیریت شهری اعتقادداریم به همین دلیل نیز احساس می‌کنم از کار‌های موفق مدیریت شهری برگزاری جشنواره شهروندان برتر است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره شهروندان برتر به منظور معرفی شهروندان قانون‌مدار، کوشا و فعال در حوزه مدیریت شهری به جامعه را باید به فعال نیک گرفت گفت: قطعاً این جشنواره نقطه عطفی در اعمال شهروندان و در حوزه مدیریت شهری است.

صوفی با اعلام اینکه تجلیل از شهروندان برگزیده ازجمله وظایف ما به شمار می‌آید اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم در جشنواره شهروندان برگزیده علاوه بر افراد منتخب از همدانی‌های صاحب عنوان در جهان و افرادی که برای تعالی این شهر تلاش کردند نیز قدردانی کنیم تا این‌گونه شهر همدان معنا پیدا کند.

به گزار تسنیم، علاقه‌مندان به شرکت جشنواره عکس شهروندان برگزیده می‌توانند آثار خود را از ۲۵ تیرماه تا ۱۵ مردادماه به دبیرخانه جشنواره شهروندان برگزیده همدان واقع در بلوار ارم مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرانی همدان ارسال کنند.

جشنواره عکس شهروندان برگزیده در دو بخش عکس حرفه‌ای و عکاسی با تلفن همراه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.topcitizen.hamedan.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۸۲۰۰۶۴۱ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار