استاندار البرز :
استاندار البرز گفت: البرز از فرصت ها و حرکت های ملی و فراملی استفاده کرده و بستر لازم را برای بهره برداری از چنین امکاناتی فراهم می کند.
کد خبر: ۶۱۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 26 May 2018

به گزارش تابناک البرز : محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم راه‌اندازی و رونمایی ۶ پایگاه جدید اورژانس هوایی کشور به صورت همزمان در البرز که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: امروز شاهد یک رویداد بزرگ ملی در البرز هستیم.

وی ضمن قدردانی از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که عنایت ویژه ای به طرح های کلان کشور دارد، ادامه داد: طرح تحول سلامت که به‌رغم موانعی که سد راه بود، مورد حمایت ویژه وزیر بهداشت، روند مطلوبی را طی کرده و اکنون نیز ۶ پایگاه اورژانس هوایی کشور با امکانات ویژه راه اندازی شد.

نجفی گفت: در سفر قبلی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز کارخانه تولید کیسه خون در البرز افتتاح شد که این امر نیز از اقدامات هوشمندانه، پس از برجام محسوب می شود.

وی افزود: کارخانه تولید کیسه خون ظرفیت تولید حدود ۱۰ میلیون کیسه را دارد که از این تعداد حدود ۸ میلیون کیسه برای صادرات، از پیش تعیین شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه این استان در بخش‌های تولیدات دارویی دانش بنیان و تجهیزات دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است اضافه کرد: عنایت ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب ایجاد وجد و پویایی مجموعه استان برای پیشرفت و توسعه می شود.

وی گفت: در حوزه داروهای کمیاب و تجهیزات پزشکی، برندهای ویژه ای در البرز مستقر است.

نجفی افزود: در دو هفته گذشته پروژه دهکده سلامت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در یکی از مناطق ییلاقی البرز کلنگ زنی شد و پس از حدود یک سال شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار البرز، اولین بالگرد از پایگاه اورژانس هوایی کرج به سمت مناطق جنوبی کشور پرواز کرد. این پرواز به منظور امدادرسانی با مدرن ترین بالگرد امداد و نجات صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار