معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در چند سال اخیر بیش از 150 هکتار به مساحت آرامستان بهشت معصومه(س) افزوده شد.
کد خبر: ۵۸۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت آرامستان بهشت معصومه(س) اظهار کرد: در چند سال اخیر بیش از 150 هکتار به مساحت این آرامستان افزوده شده و ظرفیت کافی برای دفن متوفیان در آرامستان بهشت معصومه(س) وجود دارد، این آرامستان دارای 250 هکتار زمین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: به شهرداری قم فرصت دادیم که در زمینه ایجاد آرامستان جدید در منطقه جمکران مطالعات جدیدی انجام بدهد، پس از ارائه این مطالعات به استانداری، ایرادهایی را به آن گرفتیم.

علی اکبر رحیمی در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت بهره برداری از آرامستان جدید در استان قم اظهار کرد: آرامستان دارالسلام با وجود بهره برداری، اما رها شده است، انتقال تمام متوفیان استان قم به بهشت معصومه(س) درست نیست و باید وضعیت آرامستان دارالسلام در شورای برنامه ریزی تعیین تکلیف شود.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم در پایان جلسه خاطرنشان کرد: مطالعه خطرپذیری در محلات شهر قم صورت گرفته و اعتبار این مطالعات توسط شهرداری تامین شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار