مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان در جلسه هم اندیشی توسعه و رونق فرودگاه کلاله گفت: رونق پروازهای فرودگاه کلاله سبب توسعه گردشگری شرق استان گلستان می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 10 October 2017
مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان در جلسه هم اندیشی توسعه و رونق فرودگاه کلاله گفت: رونق پروازهای فرودگاه کلاله سبب توسعه گردشگری شرق استان گلستان می‌شود.

ابراهیم کریمی درجلسه هم اندیشی توسعه و رونق فرودگاه کلاله با حضور فرماندار کلاله , روسای ادارات میراث فرهنگی و گردشگری شرق استان , مدیران دفاتر گردشگری شرق استان و چند تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد گفت: رونق پروازهای فرودگاه کلاله سبب توسعه گردشگری شرق استان گلستان می‌شود و این رونق با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب به نتیجه خواهد رسید.

او در این جلسه با بیان اینکه تنها نقطه ضعف فرودگاه کلاله اطلاع رسانی ضعیف است افزود: آنچه در استان گلستان کمرنگ است, عدم اطلاع‌رسانی خوب و آگاهی مردم استان از پروازهای فرودگاه کلاله است وهمه باید در این زمینه مساعدت  کنند تا دوباره شاهد توقف پروازهای فرودگاه کلاله نباشیم.

کریمی درادامه گفت: همه شرایط لازم برای پروازهای منظم در شهرستان کلاله فراهم شده است تا بتوانیم این پروازها را نهادینه کنیم.

مهندس کریمی بیان کرد: فرودگاه کلاله در توسعه گردشگری شهرستانهای شرق استان بسیار تاثیرگذار بوده و برای رونق این پروازها و استقبال مردم چندین جلسه جهت معرفی این فرودگاه مختلف با اقشار مختلف مردم در شرق استان برگزار گردیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان گفت: دفاتر خدمات مسافرتی شرق استان و اصحاب رسانه بیشترین تاثیر را در استقبال مردم از پروازهای کلاله می‌توانند ایفا کنند.

نصرت برزگر فرماندار شهرستان کلاله هم در این جلسه اظهار داشت: همچنین  تا 2 هفته آینده نیز فرودگاه کلاله به واحد سوخت‌رسان مجهز خواهد شد و پروازهای زاهدان و مشهد نیز در این فرودگاه برقرار خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به زیر ساخت های فرودگاه کلاله افزود: همه زیرساخت‌های لازم مانند, باند پرواز به طول 2 هزارو 200 مترمربع و عرض 45 مترمربع, سایت اداری, سیستم آتش‌نشانی, سیستم ناموری, برج مراقبت را دارد و در حال تجهیز سیستم ماهواره‌ای نیز است.

فرماندار کلاله در پایان گفت: تا کنون استقبال مردم از پرواز های این فرودگاه به 65 درصد رسیده و امید داریم با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب شاهد افزایش استقبال مسافرین از این فرودگاه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار