یازدهمین نشست کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان گلستان با حضور اعضای این کارگروه به میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 10 October 2017
یازدهمین نشست کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان گلستان با حضور اعضای این کارگروه به میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.  

مدیر عامل این شرکت در این جلسه گفت: پدافند غیر عامل مجموعه تدابیر، تمهیدات، اقدامات و طرحهای غیر مسلحانه و پیشگیرانه در قالب غیر نظامی برای ارتقای پایداری ملی، افزایش باز دارندگی، آمادگی در برابر تهاجمات نظامی، فرهنگی و عملیات روانی دشمن می باشد و جزء الزامات و ضرورت دستگاه های اجرایی دراستان می باشد.

مهندس نظری با بیان این که پدافند غیر عامل یک اصل برای همیشه است، گفت: نهادینه کردن اصول و ضوابط پدافند غیر عامل و بالابردن ضریب امنیت پایدار در سیستمهای تامین و توزیع آب و سایر اقدامات در این خصوص در این حوزه ضروری است و باید در چرخه مطالعه، طراحی و اجرای پروژه ها پدافند غیر عامل در نظر گرفته شود تا بتوانیم خدمات مطمئن و مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این جلسه با اشاره به نزدیک بودن هفته پدافند غیر عامل برنامه های اجرایی این هفته را مطرح و نقطه نظرات و پیشنهادی های اعضا را مورد بررسی قرار داد و افزود: در نظر داریم از ظرفیت شرکتها در بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته استفاده بهینه نماییم.

گفتنی است، در این نشست همچنین  هر کدام از اعضاء کار گروه آب و انرژی در خصوص برنامه های پیش روی خود مطالبی را بیان نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار