فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر تقويت تعامل دستگاه قضائي وپليس گفت: پيشگيري اجتماعي هدف مشترك پليس ودستگاه قضائي است.
کد خبر: ۵۰۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 10 October 2017
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر تقويت تعامل دستگاه قضائي وپليس گفت: پيشگيري اجتماعي هدف مشترك پليس ودستگاه قضائي است.
 
سردار "علي اكبر جاويدان" در نشستی كه با حضور رئيس كل دادگستري ، دادستان ، مسئولان دادگستري و سازمان قضائي نيروهاي مسلح برگزار شد ، تعامل دستگاه قضائي و انتظامي را باعث افزايش امنيت جامعه دانست و گفت: هرچه دستگاه قضائي و نيروي انتظامي با هم تعامل و هماهنگي بيشتر داشته باشند فضا براي مجرمان تنگ‌تر و مردم احساس امنيت و رضايت بيشتري خواهند کرد.

وي تامين امنيت براي آحاد جامعه را بسيار مهم و با اهميت دانست و گفت: همدلي و تعامل دو دستگاه از عوامل افزايش امنيت و پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي است.

فرمانده انتظامي استان ضمن تاكيد بر تقويت تعامل دستگاه قضائي و پليس گفت: پيشگيري اجتماعي هدف مشترك پليس و دستگاه قضائي است.

سردار جاويدان برقراري امنيت، حفظ و ارتقاء آن را نياز ضروري جامعه دانست و افزود: برآورده شدن اين مهم بدون همکاري دستگاه‌هاي متولي و از جمله نيروي انتظامي و دستگاه قضائي امكان پذير نخواهد بود.

در ادامه اين جلسه "هادي هاشميان"، رئيس كل دادگستري استان ضمن تقدير از عملكرد پليس در پيشگيري از جرایم و برقراري نظم و امنيت در شهرستان، تصريح کرد: نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و حاصل اين تلاش برقراري امنيت پايدار است و دستگاه قضائي نيز در اين خصوص با تمام توان از پليس حمايت خواهد کرد.

وي خواستار برخورد قاطع پليس با مخلان نظم و امنيت شد و افزود: مطمئنا در صورت عدم تعامل اين دو دستگاه  نمی توان در راه خدمتگزاري به مردم موفق شد و هرچه تعامل پلیس در سطح بالاتري باشد به طور حتم در راستاي خدمت رساني به مردم موفق‌تر خواهیم بود.

هاشميان تعامل دستگاه قضائی و انتظامي را باعث افزايش امنيت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همكاري و تعامل تنگاتنگ نيروي انتظامي به عنوان ضابط قضائي با دادگستري، تأمين امنيت براي آحاد جامعه را فراهم مي‌کند و هر چه بر تعامل و هماهنگی دستگاه قضائي و نيروي انتظامي افزوده شود مردم احساس امنيت و رضايت بيشتري خواهند داشت.

وي در پايان ابراز داشت: اقدامات به موقع و قاطع نيروي انتظامي مي‌تواند در رسيدگي به هنگام اين پرونده‌ها تاثير بسزايي داشته باشد و همين امر زمينه کاهش شکايت ها را از دستگاه قضائي و پليس  به همراه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار