رئيس عقيدتي سياسي ناجا:
رئيس عقيدتي سياسي ناجا در مراسم تجليل از حافظان قرآن كريم كاركنان انتظامي گلستان وخانواده آنها، غفلت را عامل اصلي سقوط انسان به پايين ترين مرتبه انسانيت دانست وگفت: توسل و تمسك به قرآن تنها راه پيشگيري از سقوط انسان به انحطاط است.
کد خبر: ۵۰۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ 10 October 2017
رئيس عقيدتي سياسي ناجا در مراسم تجليل از حافظان قرآن كريم كاركنان انتظامي گلستان وخانواده آنها، غفلت را عامل اصلي سقوط انسان به پايين ترين مرتبه انسانيت دانست وگفت: توسل و تمسك به قرآن تنها راه پيشگيري از سقوط انسان به انحطاط است.

حجت الاسلام " ابوتراب بهرامي" در مراسم تجليل از حافظان قرآن كريم كاركنان انتظامي گلستان وخانواده آنها اظهار داشت: غفلت از خدا و قيامت، غفلت از خود وهدف آفرينش انسان و وظيفه او، همچنين غفلت از موقعيت هايي كه خدا در اختيار انسان قرار داده مي تواند انسان را به پايين ترين مرتبه و سقوط بكشاند.

وي توسل وتمسك به قرآن و قرائت آن را تنها راه پيشگيري از اين سقوط دانست و تصريح كرد: اما قرائت قرآن بايد با مسئوليت در برابر آن وعمل به قرآن همراه باشد.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا در ادامه با اشاره به شرايط نا امني در كشور هاي منطقه و وجود بهترين شرايط امنيتي در داخل كشور ، ادامه داد: در فضايي كه گروه هاي تكفيري و ظاله با حمايت آل سعود و استكبار جهاني جو امنيتي منطقه را به هرج ومرج كشانده اند، كشور ما به بركت نيروهاي مؤمن وقرآني و مديريت رهبري فرزانه و همكاري مردم در بهترين شرايط امنيتي به سر مي برد.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در مراسم دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه علوم انتظامي كه فرمودند كارها مورد رضايت من است، اظهار داشت: رضايت ولي امر مسلمين موجب افتخار نيروي انتظامي است.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به وجود 10 هزار نيروي حافظ قرآن در بدنه نيروي انتظامي، اين نيرو را الگو و نمونه خواند و گفت: با وجود چنين نيروهايي و توجه به قرآن، تمامي تلاش ها و اقدامات بركت پيدا مي كند و تلاش ها وفعاليت هاي ديني و مذهبي، فرهنگي واقتصادي در بهترين شرايط صورت مي پذيرد.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا در ادامه ضمن تاكيد بر حل مشكلات وگرفتاري مردم، تصريح كرد: براي نيرويي كه سينه اش به نور قرآن منور شده است، خدمت به مردم و گره گشايي از مشكلات آنها بايد با آداب واخلاق قرآني انجام پذيرد.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران حدود 14 هزار شهيد تقديم انقلاب كرده، گفت: در فضاي قرآني است كه اينگونه شهدا وشهدایي همچون شهيد "محسن حججي" پرورش مي يابد كه دنيا نظيرش را كمتر ديده است.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا در پايان با اشاره به آيات قرآني فلسفه آفرينش انسان را عبادت خدا عنوان كردو گفت: قرائت وعمل به قرآن از بهترين عبادت هاست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار