در شش ماهه اول سال جاری
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی 189 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 10 October 2017
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی 189 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

مهندس "مهیار خسروی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: این طرح با هزینه یک میلیارد و 192 میلیون ريال از محل منابع داخلی انجام شده است.

به گفته وی، در شهر گرگان 101 کیلومتر، بندرترکمن 32کیلومتر، بندرگز 30 کیلومتر و کردکوی 26 کیلومتر از شبکه فاضلاب شستشو و لایروبی شده است.

مهندس خسروی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: جلوگیری از رسوب گذاری، جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و انتشار بو در شبکه فاضلاب مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

وی با بیان دیگر اهداف طرح تصریح کرد: این اقدام به منظور نگهداری بهینه شبکه فاضلاب، کاهش حوادث احتمالی، جلوگیری از پس زدن فاضلاب به سیفون های خانگی و افزایش رضایتمندی مشترکین انجام شده است.

مهندس خسروی با اشاره به وجود ظرافت‌های خاص در توسعه و نصب انشعاب فاضلاب، اضافه کرد: بخش زیادی از گرفتگی و انسداد شبکه‌های فاضلاب به دلیل  رعایت نکردن ضوابط فنی در نصب انشعاب از سوی افراد غیرمتخصص و به صورت غیرمجاز است که موجب گرفتگی شبکه فاضلاب می‌شود و بطور جدی با این افراد برخورد خواهد شد.

وی گفت: هرگونه نصب انشعاب فاضلاب باید با نظارت کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و توسط افراد متخصص انجام شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار