مدیر کل حفاظت و اطلاعات شوراهای حل اختلاف کشور در گرگان؛
رحیم علی درویشی امروز در مراسم معرفی مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف گلستان در گرگان گفت: مسئولان و رابطان حفاظت باید با شناسایی عواملی که به اعتماد مردم و سلامت محیط قوه قضاییه خدشه وارد می کنند، راه را بر کوچکترین فساد و ناامنی ببندند.
کد خبر: ۵۰۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 09 October 2017
رحیم علی درویشی امروز در مراسم معرفی مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف گلستان در گرگان گفت : مسئولان و رابطان حفاظت باید با شناسایی عواملی که به اعتماد مردم و سلامت محیط قوه قضاییه خدشه وارد می کنند ، راه را بر کوچکترین فساد و ناامنی ببندند.

درویشی افزود: اگر محیط ناامن باشد افراد برای رسیدن به حق خود ، راه های غیرقانونی پیدا می کنند اما اگر امنیت و سلامت محیط فراهم باشد افراد بدون نگرانی پیگیر حق خود از راه های قانونی خواهند بود .

وی اظهار کرد: نظارت، سالم سازی محیط و مبارزه با آسیب ها و تهدید ها در صورتی محقق می شود که رابطان و مسئولان حفاظت با رفتارهای اسلامی، رعایت انصاف و خودسازی الگو و پیشتاز باشند .

درویشی دلسوز بودن را یکی دیگر از ویژگی های ناظران خواند و گفت: نیروهای حفاظت و ارزشیابی باید دلسوزانه برای ارتقا و رشد نیروهای مجموعه کاری خود تلاش کنند.

مدیر کل حفاظت و اطلاعات شوراهای حل اختلاف کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت : امروز قوه قضاییه و قضات ما در سایه اتحاد و ولایت مداری پیش قراول احقاق حق ، امنیت و مبارزه با فساد هستند و به همین علت هم مورد هجمه های ناجوانمردانه و بدون مدرک قرار گرفته اند .

رحیم علی درویشی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ی جنگ نرم و نفوذ افزود : امروز دشمنان می خواهند با نفوذ در لایه های انقلاب و ورود مخفیانه به زندگی مردم ،باطل را به جای حق جلوه دهند .

درویشی با اشاره به اینکه دشمنان می خواند با سلب اعتماد، مردم را نسبت به مسئولین نظام بدبین کنند، تاکید کرد: این ها همه به این خاطر است که قوه قضاییه و قضات ما با تمام توان با فساد و فتنه گری ها مبارزه می کنند.

درویشی برای شرکت در مراسم معارفه مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان گلستان به گرگان سفر کرده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار