رئیس کل دادگستری گلستان؛
رئیس کل دادگستری گلستان گفت؛ اعتماد مردم مهم ترین سرمایه دستگاه قضایی است و اجازه نمی دهیم وصله های نامناسب، اعتماد مردم به دستگاه قضایی را خدشه دار کنند.
کد خبر: ۵۰۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 09 October 2017
رئیس کل دادگستری گلستان گفت؛ اعتماد مردم مهم ترین سرمایه دستگاه قضایی است و اجازه نمی دهیم وصله های نامناسب، اعتماد مردم به دستگاه قضایی را خدشه دار کنند.

هادی هاشمیان در مراسم معارفه مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان در گرگان گفت : با وجود ورود سالانه حدود 400 هزار پرونده به دادگستری ها و شوراهای حل اختلاف استان و امکان تخلفاتی که در این پرونده ها وجود دارد تعداد تخلفات به انگشتان دست هم نمی رسد .

هاشمیان افزود : هر چند شمار تخلفات اندک است اما نیاید اجازه دهیم همین تعداد کم که از سوی برخی وصله های نامناسب اتفاق می افتد ، آبرو و اعتماد مردم به دستگاه قضایی را خدشه دار کنند.

این مقام ارشد قضایی استان با بیان این که رویکرد ما در بخش حفاظت و اطلاعات مچ گیری نیست افزود :اولویت نخست ما آموزش به همکاران در کنار تقویت نظارات ها ست زیرا تجربه نشان داده است برخی از تخلفات به علت ناآکاهی افراد از قوانین و آسیب هایی که تهدیدشان می کند ، رخ می دهد.

هادی هاشمیان در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه شورای حل اختلاف استان گلستان یکی از شوراهای خوش نام کشور است.

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر با تاکید بر رفتار مناسب با مردم خاطر نشان کرد : رفتار نامناسب با مردم خط قرمز ما در دستگاه قضایی است .

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مردم به امید حل اختلاف و مشکلاتشان به دستگاه قضایی به ویژه شورای حل اختلاف مراجعه می کنند و ما باید مراقب باشیم با بی توجهی و رفتار نامناسب ، آنان را نرنجانیم.

امروز در مراسمی علی سوسرایی به عنوان مسئول حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف استان گلستان معرفی شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار