نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم در کنار پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند، گفت: اقتدار پلیس در سایه اعتماد مردم است.
کد خبر: ۵۰۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 09 October 2017
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم در کنار پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند، گفت: اقتدار پلیس در سایه اعتماد مردم است.
 
 آیت الله "هادی شاهرودی" در دیدار فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته ناجا، تکريم مراجعان را موجب دلگرمي و آرامش خاطر شهروندان دانست و اظهار داشت: کارکنان ناجا مأمن و پناهگاه مردم در مشکلات و گرفتاري هاي آنان هستند و بايد با رفتار و گفتاري حسنه و درخور شأن  به امور و کارهاي مراجعان رسيدگي کنند.

وی با تاکيد بر افزايش مسئوليت پذيري کارکنان نسبت به انجام وظايف خود، افزود: بزرگترين سرمايه پليس، اعتماد مردمي است از اين رو پليس بايد در اجراي ماموريت هاي خود در پي کسب اعتماد مردم باشد.

آیت الله شاهرودی با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی تصریح کرد: همه ما در این دوران شاهد تلاش و همت کارکنان پليس، در رشد و ارتقاء امنیت جامعه هستیم.

وی تاکید کرد: پليس در داخل و خارج از شهر بیشتر از سایر سازمان ها با مردم در ارتباط است، از این رو مردم، پلیس را پناهگاه خود دانسته و در کنار آن احساس امنیت و آرامش می کنند.

آیت الله شاهرودی اضافه کرد: نیروی انتظامی بايد قانون را براي همه با قاطعيت، مساوات و عدالت اجرا کند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، برقراري عدالت اجتماعي را يكي از مهم ترين و اساسي ترين نقش هاي پليس در جامعه عنوان کرد و افزود: اقتدار پليس در سايه اعتماد مردم به دست مي آيد و اين اعتماد به نوع برخورد با شهروندان و رعايت حقوق آنان بستگي دارد.

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در ادامه این دیدار گفت: رفع دغدغه‌هاي انتظامی و امنیتی مردم استان در اولويت اصلي فعاليت‌هاي پليس قرار دارد و نيروي انتظامي برنامه‌هاي هدفمندي را به منظور برطرف کردن مشکلات در حوزه‌هاي مختلف در دستور کار خود قرار داده است.

سردار "علی اکبر جاویدان" بيان کرد: امنيتي که ما اکنون شاهد آن هستيم نشان دهنده از اقتدار، عظمت و برنامه ريزي منسجم و دقيق پليس و ديگر نيروهاي امنيتي است که بحمدالله در تمام ماموريت هاي محوله با سربلندي آنان را به پيش بردند و افتخار آفريدند.

وی اقتدار پلیس را نشأت گرفته از رضایت عمومی دانست و بیان داشت: اقتدار پلیس برای مجرمان و رافت و مهربانی آن برای مردم است.

سردار جاویدان اظهار کرد: حضور مقتدرانه پليس در استان جرات جسارت و تجاوز را به معاندين نداده و نخواهد داد و متخلفان از اين صلابت و اقتدار احساس ناامني شديد مي کنند.

وی با اشاره به ولايتمداري مردم عزيز ايران اسلامي و پيروي از راه ولايت تصريح كرد: بر ماست که بيش از هر زمان ديگر با هوشياري و بصيرت، پيرامون انقلاب عزيز اسلامي و دست آوردهاي آن بيانديشيم و در تبعيت از نايب بر حق امام زمان مقام معظم رهبري بكوشيم.

فرمانده انتظامی استان گلستان در خاتمه این دیدار بيان داشت: نيروي انتظامي با اتکا به پروردگار و اعتقاد راسخ به ولايت فقيه همواره در جهت تحقق منويات معمار کبير انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري تلاش مي کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار