معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشارکت در درمان اعتیاد و نجات معتادین، امری نیک و خدا پسندانه است و امیدواریم با این نگاه، خیرین بیشتری به این حوزه ورود کنند.
کد خبر: ۵۰۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 08 October 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشارکت در درمان اعتیاد و نجات معتادین، امری نیک و خدا پسندانه است و امیدواریم با این نگاه، خیرین بیشتری به این حوزه ورود کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیته مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در عصر حاضر خطر آسیب های اجتماعی به مراتب بیشتر از بمب های اتمی و هیدروژنی است و اعتیاد یکی از مصیبت هایی است که جوامع مختلف را تحت الشعاع خود قرار داده و مادر بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر می باشد.

وی با تأکید بر آموزه های دین مبین اسلام در کمک به همنوعان، یادآور شد: تاکید ما بر توسعه و گسترش سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری و درمان اعتیاد است و چنانچه برنامه ها را بر اساس این رویکرد و این طرز تفکر پیش ببریم قطعا شاهد نتایج مطلوبی در این حوزه خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر و آثار شوم آن نیازمند مشارکت آحاد جامعه بویژه خیرین است، خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر و درمان اعتیاد به تنهایی از عهده یک و یا چند ارگان دولتی بر نمی آید و لازمه مقابله با آین پدیده شوم، جدیت و مشارکت مردم و خیرین در این امر است.

طهماسبی افزود: خوشبختانه بستر های لازم برای فعالیت سازمانهای مردم نهاد در استان گلستان وجود دارد و انتظار ما از تمامی دستگاهها، نهادها و ارگانهای دولتی این است که همواره یار و یاور و پشتیبان سازمانهای مردم نهاد و مراکز ترک اعتیاد باشند.

وی با تاکید بر ضرورت اجتماعی نمودن امر مبارزه فراگیر با مواد مخدر، تصریح کرد: تشکیل مجمع خیرین در حوزه مبارزه، درمان و پیشگیری از مواد مخدر می تواند یکی از راهکارهای مناسب و تأثیرگذار در امر اجتماعی نمودن مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با تقدیر از عملکرد خیرخواهانه فعالین در سازمانهای مردم نهاد مبارزه و درمان مواد مخدر و اعتیاد، بیان کرد: بسیاری از این افراد بدون هیچ چشمداشتی وقت گرانبهای خود را صرف درمان معتادین و حتی پیگیری وضعیت آنها بعد از بهبود نموده اند و ما بر خود وظیفه می دانیم دست تک تک این افراد را بفشاریم و قدردان زحمات آنها باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار