نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه گرگان:
نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه گرگان گفت: نيروي انتظامي، مجموعه اي كار آمد،مقتدر و بهترين تكيه گاه مردم است.
کد خبر: ۵۰۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 07 October 2017
نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه گرگان گفت: نيروي انتظامي، مجموعه اي كار آمد،مقتدر و بهترين تكيه گاه مردم است.

آیت الله "سيدکاظم نورمفیدی" نماینده ولی فقیه استان، در جمع نمازگزاران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از کارکنان سخت کوش ناجا و تلاش های این نیرو در تامین و برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در کشور است، گفت: تلاش های شبانه روزی کارکنان این نیرو بر کسی پوشیده نیست.

آیت الله نور مفیدی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، گفت: امنیت و آرامش کشور مدیون خون شهدا ، جانبازان سر افراز ، رشادت ها و دلاور مردی های نیروی های انتظامی و امنیتی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان ، نیروی انتظامی را بازوی توانمند ولایت و مایه آرامش جامعه دینی دانست و اظهار داشت: حضور پرشور نیروهای خدوم انتظامی در مصلی های نماز جمعه حاکی از پیوند عمیق و میثاق دوباره آن ها با ولایت و ارزش های دینی و اسلامی است.

وی تجهیز پلیس به تکنولوژی نوین، برخورداری از دانش و علوم روز و همچنین داشتن چشمان بیدار و گوش های شنوا را از ویژگی های پلیس کارآمد عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی مجموعه ای کارآمد، مقتدر و بهترین تکیه گاه برای مردم است.

آیت الله نور مفیدی حمایت و پشتیبانی مردم را بهترین تکیه گاه این نیرو در اجرای ماموریت سخت و مهم دانست و خاطر نشان كرد: مردم مثل همیشه در کنار نیروی انتظامی حضور داشته و از اقدامات و ماموریت های شبانه روزی آن حمایت و پشتیبانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پایان گفت: نیروی انتظامی همواره در طی سال های گذشته مسیر تعالی و تعامل را پیموده و با تمام توان و قدرت در خط ولایت و رهبری حرکت می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار