نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان:
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان گفت: رضایت عمومی موجب تقویت اعتماد به پلیس می شود.
کد خبر: ۵۰۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 06 October 2017
 نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان گفت: رضایت عمومی موجب تقویت اعتماد به پلیس می شود.

آیت الله "سید کاظم نورمفیدی"در ديدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) گفت: امام حسین (ع) چراغ هدایت انسان از ظلمات و تاریکی ها به سمت روشنایی است.

وی با بیان اینکه فلسفه قیام عاشورا احیاء فرضیه امر به معروف و نهی از منکر بوده است اظهار داشت: فلسفه ماموریت های نیروی انتظامی مصداق فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به هفته نیروی انتظامی و برنامه های گرامیداشت این هفته اشاره کرد: و گفت نیروی انتظامی ماموریت های متنوع و گسترده ای در کشور دارد و در بین سایر نیرو های مسلح که به صورت پادگانی اداره می شوند نیروی انتظامی بیشترین تعاملات روزمره را با مردم دارد.

وی توانمندی، چابکی، هوشمندی، اقتدار و حرفه ای گری را از ویژگی های پلیس مقتدر دانست و گفت: نیروی انتظامی هر چه قدر مقتدرتر باشد، مردم احساس امنیت بیشتری را حس کرده و زمینه تعاملات بین مردم و نیروی انتظامی تقویت خواهد شد.

آیت الله نور مفیدی اعتماد عمومی را سرمایه اجتماعی پلیس دانست و اظهار داشت: رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم و رضایت عمومی موجب تقویت اعتماد عمومی به پلیس می شود.

وی تقدیم 12 هزار شهید نیروی انتظامی در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را نشان از ایثار گری و ازخودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: شهدای نیروی انتظامی در پیشگاه خداوند متعال نیز از اجر اخروی برخوردار خواهند شد.

وی رویکرد فعالیت ها و ماموریت های نیروی انتظامی را رویکرد اجتماعی عنوان کرد و گفت: اقتدار پلیس در استفاده از اسلحه نیست بلکه هوشمندی ، تدبیر و رعایت اصول اخلاقی منجر به اقتدار پلیس در جامعه می شود.

امام جمعه گرگان با تاکید بر لزوم اقتدار همراه با محبت و صمیمیت با مردم اذعان داشت: توانایی، قدرت، اقتدار و توانمندی پلیس مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله نورمفیدی حضور پلیس را مایه دلگرمی مردم در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: حضور پلیس در جامعه تداعی این نکته برای مردم است که از حق آنها دفاع خواهد شد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی مهمترین نهاد نظارت اجتماعی و اصلی ترین نهاد تامین امنیت در جامعه است.

وی با بیان اینکه پلیس برای اینکه بتواند از نیرو های اجتماعی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده کند نیازمند همسو کردن رویکرد ها و نگرش های افراد جامعه است، اظهار داشت: فلسفه کار پلیسی با محوریت جامعه در نقش اجتماعی آن متجلی می شود.

فرمانده انتظامی گلستان فضای حاکم بر نیروی انتظامی را فضای دینی ، ارزشی و اخلاقی عنوان کرد و گفت: تقویت نگاه اعتقادی و جهادی سرلوحه ماموریت های پلیس جامعه محور است.

وی هفته نیروی انتظامی را بهترین فرصت برای نمایش توانمندی های پلیس جامعه محور دانست و گفت: بیش از یکصد برنامه در طول هفته ناجا برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

سردار "جاویدان" مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهمترین ماموریت های پلیس اعلام کرد و گفت: طی 6 ماهه گذشته بیش از دو هزار و 400 پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل و بیش از 108 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان به ارتقاء شاخص های امنیتی در گلستان اشاره و خاطر نشان کرد: گلستان از استان های برتر در زمینه ارتقاء شاخص های امنیتی کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار