معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از انعقاد موافقتنامه داخلی مابین مدیرعامل این شرکت و معاونین مهندسی توسعه و بهره برداری و مدیران شهرها خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 04 October 2017
معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از انعقاد موافقتنامه داخلی مابین مدیرعامل این شرکت و معاونین مهندسی توسعه و بهره برداری و مدیران شهرها خبر داد.

مهندس "علیرضا عسگری " در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: مبادله موافقتنامه داخلی بر مبنای درآمد و هزینه های سرمایه ای هر شهر از محل درآمد تبصره های قانونی و ماده 11 و نحوه تخصیص وجوه براساس موافقتنامه داخلی منعقد می باشد.

وی افزود: موافقتنامه داخلی براساس نیازسنجی فنی امورات آب و فاضلاب تابعه و بودجه عملیاتی جهت توسعه تاسیسات و افزایش رضایت مندی مشترکین سال 1396مبادله و ابلاغ شده است. 

به گفته وی، در موافقتنامه های امسال در بخش معاونت مهندسی توسعه ساخت و احداث 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره، 14 هزار و 840 متر توسعه شبکه، 21 هزار و 80 متر اصلاح شبکه توزیع و همچنین خرید 3 هزار و 500 مترمربع زمین برای توسعه تاسیسات با اعتبار 38 میلیارد 638 میلیون ریال پیش بینی شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: به منظور بازسازی و توسعه تاسیسات آب شهرها در بخش تامین آب، بازسازی 18حلقه چاه، بازسازی 2 واحد تصفیه خانه های آب آشامیدنی و ایستگاه های پمپاژ با اعتبار 48 میلیارد و 682 میلیون ریال در دستور کار قرار می گیرد. 

وی تصریح کرد: در بخش مدیریت مصرف و آب بدون درآمد، تعویض 17 هزار و 569 فقره کنتور، نشت یابی شبکه توزیع، انشعابات، مخازن توزیع و نصب کنتور های دقیق حجمی با اعتبار37 میلیارد و 380میلیون ریال پیش بینی شده است. 

مهندس عسگری گفت: در بخش های توسعه آزمایشگاه های کنترل کیفی 14میلیارد و 430 میلیون ریال و مدیریت انرژی 9 میلیارد و 150 میلیون ریال و در اجرای طرح های اسکادا و تله متری 5 میلیارد و 644 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

این موافقتنامه در راستای اجرای کار براساس برنامه بودجه سالیانه و تحقق اهداف استراتژیک شرکت آب و فاضلاب استان منعقد شده تا هزینه کرد درآمدهای های اخذ شده از محل تبصره های قانونی و ماده 11  در شرکت دقیقا مطابق با برنامه انجام شود. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار