معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در آیین تودیع و معارفه فرماندار علی آبادکتول:
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: مدیران استانی با مطالبه گری باید سهم گلستان را از اعتبارات ملی افزایش دهند.
کد خبر: ۵۰۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 04 October 2017
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: مدیران استانی با مطالبه گری باید سهم گلستان را از اعتبارات ملی افزایش دهند.

 علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آبادکتول اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب برای کشور بسیار زیاد است و هم اکنون رشد علمی ایران ۱۳ برابر متوسط جهانی است و ایران جزو هشت کشور برتر دنیا در علم آموزی است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب برای استان هم بی نظیر بوده و هم اکنون گلستان ۷۵ واحد دانشگاهی با ۱۰۰ هزار دانشجو دارد، افزود: بعد از انقلاب، جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ نابرابر و ناخواسته شد اما الان تروریسم را در فرا منطقه دنبال کرده و امنیت کشورهای همسایه را تامین می کنیم.

معاون استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هرچه امروز داریم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: در دولت تدبیر و امید بودجه دفاعی کشور ۱۵۸ درصد افزایش یافت و اینکه استکبار جهانی در برجام با ایران پای میز مذاکره آمده و بین اروپا و آمریکا اختلاف به وجود می آید همه از خون شهداست و این را ارزان به دست نیاورده ایم.

وی با یادآوری اینکه جوانان هم اکنون در مقابل شبیخون فرهنگی از انقلاب حفاظت و صیانت می کنند، اذعان داشت: هم اکنون دچار آسیب های اجتماعی هستیم و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری همه باید در این حوزه فعال شویم.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر سال گذشته به گلستان هم اکنون ۹۰ درصد از بودجه دولت جاری است و کمتر از ۱۰ درصد به بخش عمرانی تخصیص می یابد.

طهماسبی تصریح کرد: با وجود محدودیت های بودجه ای در کشور سهم گلستان از اعتبارات قابل توجه بوده اما باید با مطالبه گری مدیران سهم گلستان از اعتبارات ملی افزایش یابد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار