به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست روشنفکری بسیج در امور آب و فاضلاب منطقه علی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 28 September 2017
به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست روشنفکری بسیج در امور آب و فاضلاب منطقه علی آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، این نشست با حضور "نادعلی حکیمی" همکار افتخاری سپاه، مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آباد و کارکنان این امور برگزار شده است.

حکیمی با اشاره به لزوم همبستگی ملی در تمامی حوزه ها، گفت: همبستگی ملی و تقویت روحیه انقلابی برای مقابله با فتنه های دشمنان الزامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما سه هدف عمده را دنبال می کنند، تصریح کرد: براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دراز مدت، مشروعیت زدایی در میان مدت و نفوذ در ارکان نظام، از هدف های اصلی دشمنان اسلام است.

وی گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند انقلابی گری و شهادت طلبی باید در متن جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و افرادی همچون شهید حججی برای ما حجت هستند.

حکیمی با تقدیر از مقام شهدای انقلاب گفت: ما باید یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که با ایثارگری های خودشان اقتدار این مملکت اسلامی را شکوفا نمودند زنده نگه داشته و با خدمات صادقانه خودمان راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی افزود: ما باید قدر امنیتی که در کشور حاکم است را بدانیم و در مقابل دشمنان در آن سوی مرزهای کشور مقابله کنیم تا در داخل مملکت جنگ نداشته باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار