مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر از تعویض 296 فقره کنتور خراب در سه ماهه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 25 September 2017
 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر از تعویض 296 فقره کنتور خراب در سه ماهه گذشته خبر داد.

یحیی طالبی افزود: در این مدت تعداد 103 فقره انشعاب واگذار شده است.

به گفته وی، رفع 128 مورد حوادث مشترکین و رفع 41 مورد حوادث شبکه فرعی بخشی از عملکرد امور منطقه آزادشهر می باشد.

طالبی با بیان اینکه در مدت مذکور 11 فقره انشعاب غیرمجاز مشترکین شناسایی شده است، تصریح کرد: 6 فقره از این تعداد انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

وی از اصلاح 41 فقره انشعاب فرسوده در سه ماهه گذشته خبر داد و افزود: تست 185 فقره کنتور آب،42 متر اصلاح شبکه، 23 مورد رفع اشکالات کنتور، 35 مورد رفع نشتی کنتور،21 مورد رفع حوادث شبکه اصلی و توسعه 375 متر شبکه آب از اقدامات انجام شده در راستای کاهش هدر رفت آب و مدیریت صحیح استفاده از آب می باشد.

 وی افزود: باتدابیر اتخاذ شده در زمینه کاهش هدر رفت آب و اصلاح شبکه دو لوله ای، اصلاح انشعاب فرسوده، تعویض کنتورهای با قدمت بالا و تنظیم فشار شبکه توزیع تعداد اتفاقات گزارش شده 40 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر خاطرنشان کرد: شستشوی مخزن 50 مترمکعبی شهرک امام رضا و شستشوی 11 کیلومتر از شبکه انتقال آب با هدف ارتقاء کیفیت آب آشامیدنی انجام شده است.

وی با اشاره به تعداد چاه های موجود در منطقه گفت: در شهرستان آزادشهر تعداد 11 حلقه چاه فعال وجود دارد و در مدت سه ماهه گذشته 21 میلیون و 325 مترمکعب آب توسط این چاه ها تولید شده است.

طالبی افزود: میانگین عمق چاه های منطقه 180 متر با میزان آبدهی 141 لیتر در ثانیه می باشد.

وی یادآور شد: شهرستان آزادشهر دارای دو مخزن 5 هزار و 2 هزار و 500 مترمکعبی می باشد و از طریق خط انتقال 6 کیلومتری آبرسانی به مشترکین این شهرستان انجام می شود.

در شهرستان آزادشهر تعداد 14 هزار و 736 فقره انشعاب وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار