رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان خبر داد:
رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان در دیدار با نمایندگان بانک ها و موسسات مالی اعتباری خصوصی استان بر لزوم تقویت حمایت ها از سرمایه گذاران در گلستان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 17 September 2017
رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان در دیدار با نمایندگان بانک ها و موسسات مالی اعتباری خصوصی استان بر لزوم تقویت حمایت ها از سرمایه گذاران در گلستان تاکید کرد.

جعفری معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان در دیدار با روسا، اعضای بانک ها و موسسات مالی اعتباری خصوصی گفت: گلستان با ظرفیتهای خوبی که در زمینه های اقتصادی دارد باید از سرمایه گذارانی که در استان فعالیت می کنند مورد حمایت بیشتری برای فعالیتهای مضاعف قرار بگیرند و اینگونه حمایتها  از سرمایه گذاران باید تقویت شود.

وی افزود: برای جذب سرمایه گذار به کشور و به ویژه در استان گلستان باید تلاش فراوانی صورت بگیرد تا توسعه و رشد اقتصادی در جامعه تحقق پیدا کند.

جعفری در ادامه به شعبه ویژه امور بانکی استان اشاره کرد و گفت: جهت حل و فصل دعاوی و وصول مطالبات بانکی غیر دولتی یک شعبه صلحی برای رسیدگی به پرونده های بانکی و موسسات مالی در گرگان از سال 90 دایر است و به صورت تخصصی به پرونده ها رسیدگی می کند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: اعضای شعب تخصصی صرفا نباید در پی صدور رای باشند، این اعضا باید تلاش کنند این پرونده ها را به سمت سازش طرفین سوق دهند.

جعفری هدف از تاسیس این شعبه را رسیدگی تخصصی به پرونده های امور بانکی و کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری اعلام کرد و گفت: هم اکنون این پرونده ها به شعب مختلف شورا ارجاع و رسیدگی می شود.

رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان افزود: ایجاد این شعبه زمینه رسیدگی سریع و تخصصی تر پرونده ها را با حضور اعضایی که در این امر تخصص دارند فراهم می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار