مدیرکل تعاون کار گلستان خبر داد:
نخستین جشنواره «رسانه و رفاه اجتماعی» با رویکردنقد عوامل موثر درایجاد فقر برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 17 September 2017
نخستین جشنواره «رسانه و رفاه اجتماعی» با رویکردنقد عوامل موثر درایجاد فقر برگزار می شود.

دکتر مازندرانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اولین جشنواره  رسانه و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان خبرنگاران و سیاستگذاران حوزه رفاه اجتماعی و با رویکرد نقد عوامل موثردر ایجاد فقر برگزار می شود .

وی با اشاره به اولویت دولت دوازدهم در مبارزه با فقر ، افزود : معاونت رفاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه مبارزه با فقر، اقدام به برگزاری این جشنواره نموده است تا از جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان مطالبه گران مسائل اجتماعی تجلیل شود.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: در این جشنواره میخواهیم ضمن برقراری تعامل موثرتر میان خبرنگاران و دستگاه سیاستگذاری، آثارخبرنگاران را در محورهای جشنواره گردآوری و مستند نماییم .

مازندرانی در خصوص جزییات جشنواره گفت : این جشنواره در 5 رشته گفت و گو و مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، مقاله و طنز و در 8 محور نقد سیاست های غلط اجرایی در حوزه فقر زدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن برخانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستاها به شهرها، زندگی زنان بی سرپرست و بد سرپرست، نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار منتشر شده خود در مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اینترنتی را حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .

مازندرانی بیان داشت: هر خبرنگار میتواند حداکثر 2 اثر خود را در محورهای مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند .

وی یادآور شد مقررات و فرم شرکت در جشنواره و شیوه ارسال آثار در پایگاه اینترنتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به آدرس www.mcls.gov.ir و پایگاه اطلاع رسانی www.tamin24.ir در دسترس می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار