استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛
استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد:باید معرفی واحدهای تولیدی به بانک های عامل با تناسب صورت گیرد و بانک ها با توجه به منابع در اختیار به ارائه تسهیلات بپردازند.
کد خبر: ۴۹۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 17 September 2017
استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد:باید معرفی واحدهای تولیدی به بانک های عامل با تناسب صورت گیرد و  بانک ها با توجه به منابع در اختیار به ارائه تسهیلات بپردازند.

دکتر حسن صادقلو در چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: با توجه به ناگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید ـ اشتغال بانک ها باید همکاری لازم در ارائه تسهیلات را داشته باشند.

وی افزود: بانک ها باید نسبت به تعهدات واحدهای تولیدی مبنی بر بازپرداخت تسهیلات و استفاده از وام در محل مورد نظر جدی باشند و مانع از آن شوند تا باب سوء استفاده باز شود.

استاندار گلستان یادآور شد: باید متقاضیان در زمان مورد نظر به بانک ها جهت تکمیل پرونده تسهیلات خود اقدام کنند و در صورت عدم مراجعه آنها، متقاضی جدید جایگزین گردد.

دکتر صادقلو خاطر نشان کرد: فلسفه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فراتر از اختیارات بانک هاست و با توجه به تاکیدات رئیس کل بانک مرکزی و معاون اول رییس جمهوری بانک باید همکاری لازم را جهت رونق تولید داشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از روند ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان رائه کرد و افزود: استان گلستان در سال 96 بر اساس رقم پرداختی تسهیلات رونق تولید در کشور حائز رتبه دهم شده است و بر اساس تعداد واحد های تولیدی متقاضی که به بانک ها معرفی شده اند حائز رتبه ششم در سطح کشور شده است.

حسینقلی قوانلو تصریح کرد: 10 درصد منابع تسهیلاتی بانک ها باید به رونق تولید اختصاص یابد و امیدواریم بانک های استان این همکاری را با کارگروه تسهیل و تولیدکنندگان استان داشته باشند.

گفتنی است در چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد،  مشکلات 5 واحد تولیدی استان بررسی و دستورات لازم جهت رفع موانع کاری آنان صادر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار