نماینده گنبدکاووس در مجلس:
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه انتقال گمرک از پایانه مرزی به نزدیکی مرکز استان غیرمنطقی است، گفت: در صورت انتقال گمرک گنبدکاووس از نمایندگی مجلس استعفا خواهم داد.
کد خبر: ۴۹۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 12 September 2017

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه انتقال گمرک از پایانه مرزی به نزدیکی مرکز استان غیرمنطقی است، گفت: در صورت انتقال گمرک گنبدکاووس از نمایندگی مجلس استعفا خواهم داد.

قره‌جه طیار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با انتقاد از برخی مسوولان مرکز استان گلستان برای طراحی برنامه‌هایی با هدف جابه‌جایی اداره کل گمرک از شهر اینچه‌برون به آق‌قلا و در مجاورت مرکز استان، خاطرنشان کرد: تمامی اصول منطقی می‌گوید اداره کل گمرک باید در کنار مرز اینچه‌برون و در فضای بسیار خوبی که امروز در اختیار دارد مستقر باشد اما برخی به دنبال اهداف دیگری هستند.

وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان اجازه جابه‌جایی و تغییر مکان اداره کل گمرک را از شهرستان گنبدکاووس نخواهیم داد، اضافه کرد: در صورتی که برخی بخواهند بدون توجه به دغدغه مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس به عنوان یک شهرستان محوری به اقدامات خود ادامه دهند به طور قطع با واکنش‌های جدی ما رو‌به‌رو خواهند شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی پیرامون این موضوع نطق خواهم کرد، گفت: به صورت کاملا جدی می‌گویم که اگر گمرک استان از گنبدکاووس منتقل شود بنده از نمایندگی مجلس شورای اسلامی استعفا خواهم داد و مسوولان باید پاسخگوی مردم شریف گنبدکاووس و بخش داشلی‌برون باشند.

وی با اشاره به اینکه برای یافتن علت عدم پیشرفت و توسعه شهرستان گنبدکاووس به اندازه لیاقت و حق خود باید مسائل بسیار مختلفی را مورد بررسی قرار داد، افزود: نمی‌توان تنها یک دوره خاص و یا شخص و گروهی را مقصر دانست زیرا این عقب ماندگی تاریخی و در همه دوره‌ها با شدت و ضعف‌هایی تکرار شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه نمایندگان مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های گذشته زحمات بسیاری کشیده‌اند، خاطرنشان کرد: بنده با همه نمایندگان مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی که در قید حیات هستند دیدار داشته و ارتباط خوبی با آنها دارم تا از نظرات و تجارب آنها به نحو مطلوبی بهره‌مند شوم.

طیار نمایندگی در سطح شهرستان‌ها را بسیار سخت‌تر از پایتخت و شهرهای بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های غیر مرکز استان مردم راه حل همه مشکلات خود را از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهند و بدون توجه به حیطه اختیارات و توانمندی‌های نماینده مجلس او را در برابر مطالبه خود مسوول می‌دانند که البته ما خود را خادم آنها دانسته و به خدمتگزاری برای آنها و رفع مشکلاتشان افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از همان روزهای نخست نمایندگی با تعیین 10 رویکرد و محور مهم برای فعالیت در مجلس کار خود را با جدیت در راستای توسعه شهرستان پیش گرفتم، ادامه داد: مهم‌ترین و نخستین محور برنامه‌های بنده تصویب نهایی و ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون بود که به همین دلیل به عضویت کمیسیون اقتصادی مجلس درآمدم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار