رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش:
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش گفت: در شهرستان گالیکش 395 تعاونی با گرایش‌های کشاورزی، صنعت، مسکن، خدمات، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، فرش دستباف، تامین نیاز تولیدکنندگان و حمل و نقل وجود دارد.
کد خبر: ۴۹۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 10 September 2017
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش گفت: در شهرستان گالیکش 395 تعاونی با گرایش‌های کشاورزی، صنعت، مسکن، خدمات، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، فرش دستباف، تامین نیاز تولیدکنندگان و حمل و نقل وجود دارد.

محمد هلاکویی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در شهرستان گالیکش 395 تعاونی با گرایش‌های کشاورزی، صنعت، مسکن، خدمات، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، فرش دستباف، تامین نیاز تولیدکنندگان و حمل و نقل وجود دارد.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان گالیکش حدود یک‌هزار و 172 فارغ‌التحصیل دانشگاهی با تفکیک زن و مرد مشغول به کار و حدود 6 هزار نفر اعضای شرکت‌های تعاونی هستند.

* ثبت شرکت تعاونی با هدف بهره‌مندی از تسهیلات کم‌بهره صورت می‌گیرد

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش ابراز کرد: بخش عمده از تعاونی‌ها در شهرستان گالیکش فعال هستند و بخشی از تعاونی‌ها در سال‌های گذشته غیرفعال شدند و بخشی در دست اجرا هستندو شرکت‌های تعاونی با گرایش‌ها و موضوعات مختلف ثبت شدند.

هلاکویی خاطرنشان کرد: ثبت شرکت تعاونی با هدف بهره‌مندی از تسهیلات کم‌بهره صورت می‌گیرد در سال‌های گذشته نتوانستیم این تسهیلات را قرار دهیم.

وی اذعان کرد: بیشتر تعاونی ما در شهرستان گالیکش در بخش کشاورزی هستند و بعد از آن در بخش صنعت است که باعث ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان گالیکش می‌شود که در سال‌های گذشته به دلیل نداشتن بستر مناسب نتوانستیم در خدمت بسیاری از سرمایه‌گذاران باشیم.

*چندین شرکت در شهرک صنعتی شهرستان گالیکش آماده کلنگ‌زنی است

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش گفت: در سال گذشته با استقرار شهرک صنعتی در شهرستان گالیکش توانستیم جذب سرمایه‌گذاران را در سطح شهرستان داشته باشیم.

هلاکویی با بیان اینکه چندین شرکت در شهرک صنعتی شهرستان گالیکش آماده کلنگ‌زنی است، اذعان کرد: با توجه به وضعیت خوبی که در نیمه دوم سال 1396 در شهرستان گالیکش خواهیم داشت امیدوارم بتوانیم در بخش صنعت و کشاورزی با گرایش تولید گیاهان دارویی و گلخانه، اشتغال پایدار را در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تعاونی‌های غیرفعال در شهرستان گالیکش را با جذب سرمایه‌گذار فعال کنیم.

*استان گلستان پایلوت کشاورزی است

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش ابراز کرد: بیشتر برنامه‌های ما در هفته تعاون در بخش ترویج و گسترش فرهنگ تعاون بود و همچنین برگزاری کلاس‌های توجیهی، دیدار و بازدید از تعاونی‌‌‌های نمونه و موفق توسط فارغ‌التحصیلان، دیدار با امام جمعه، دیدار با فرماندار و غبارروبی مزار پاک شهدا از جمله برنامه‌های ما در هفته تعاون بود.

هلاکویی با بیان اینکه گلستان پایلوت کشاورزی است، افزود: با توجه به همکاری خوبی که توسط فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی انجام گرفت شهرستان گالیکش رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار