نماینده مجلس:
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت که قاچاق کالا در دولت یازدهم کاهش یافته ولی هنوز حجم ورودی کالای قاچاق به کشور بالا است.
کد خبر: ۴۹۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 08 September 2017
 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت که قاچاق کالا در دولت یازدهم کاهش یافته ولی هنوز حجم ورودی کالای قاچاق به کشور بالا است.

نورمحمد تربتی نژاد روز چهارشنیه در دومین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان اظهارداشت: برخورد با قاچاق کالا به کشور باید توسط دستگاه های ذیربط پررنگ تر از گذشته انجام گیرد تا به رونق تولید داخلی کمک کند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه نقش موثری در برخورد با قاچاق کالا دارد، همچنین نقش دولت را در رونق تولید داخلی با ایجاد ثبات اقتصادی در کشور، به وجود آوردن هماهنگی بین ارگان های اقتصادی و کنترل واردات کالا به کشور موثر دانست و گفت: گر قوانین حمایت از تولید داخلی دارای اشکال است، دولت باید در تعامل با مجلس و ارائه لایحه و طرح در رفع این مشکل تلاش کند.

این نماینده مجلس بر تداوم برگزاری همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان دراستان به منظور ارتقای فرهنگ تولید و مشتری مداری تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه تولید کننده واقعی، امین مردم محسوب می شود، گفت: باید این قشر مراقب رفتار خود باشند زیرا مراقب حق الناس بودن کار بسیار دشواری است و دقت در این زمینه مهم است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: تولید کننده باید همواره بحث احکام را در تولید کالا مد نظر داشته و رعایت کند در غیر اینصورت موفقیتی به دست نخواهد آورد.

امام جمعه گرگان بر رفع مشکلات تولید کنندگان کشور تاکید کرد و گفت: تولید در داخل باید یک امتیاز تلقی شود نه دلالی، تا بتوان به آینده کشور امیدوار باشیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی استان افزود: من از وضعیت کنونی کشاورزی، گردشگری و صنعت در استان راضی نیستم .

دومین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان گلستان با هدف ایجاد، تثبیت و نهادینه کردن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت بنگاه های اقتصادی در راستای حمایت موثر از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد.

از فراخوان همایش 256 واحد در بخش های تولیدی، صنعتی، معدن، خدماتی، آموزشی، خدمات توزیعی به صورت داوطلبانه استقبال کردند.

در این همایش ازمسئولان 31 واحد تولیدی برتر و حامی حقوق مصرف کنندگان استان با رعایت شاخص های تعیین شده از جمله ارتقای کیفیت، دارا بودن شبکه توزیع، توجه به قیمت محصول عرضه شده و پاسخگو بودن به مصرف کننده با اهدا لوح تقدیر شد.

استان گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و 869 هزارنفر جمعیت دارد که در 30 نقطه شهری و یکهزار و 75 روستا سکونت دارند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار