معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد:
تهیه بانک اطلاعاتی در دستور کار شورای معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، بانک اطلاعاتی این حوزه، با همکاری اداره کل فن آوری اطلاعات استانداری تهیه خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 07 September 2017
تهیه بانک اطلاعاتی در دستور کار شورای معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری
با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، بانک اطلاعاتی این حوزه، با همکاری اداره کل فن آوری اطلاعات استانداری تهیه خواهد شد.
"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای معاونت سیاسی، امیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر ضرورت تهیه این بانک اطلاعاتی خاطرنشان کرد: وجود این بانک اطلاعاتی برای مدیران ما یک موهبت خواهد بود و امکان دسترسی به آمار و ارقام را تسریع خواهد نمود.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز هزینه های IT جزء هزینه های ضروری زندگی به شمار می رود خاطرنشان کرد: با گسترش فضای مجازی و اقبال عمومی به شبکه های اجتماعی شاهدیم که دیگر هیچ خبری پشت درهای بسته نمی ماند و محرمانه ترین اخبار به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: وجود یک بانک اطلاعاتی به روز، در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی یک ضرورت است و هرگونه هزینه در این خصوص برای استان فایده خواهد بود.
طهماسبی تصریح کرد: اگر می خواهیم در حوزه کاری خود اثر گذار باشیم باید برای همه کارشناسان شرح وظایف مشخص بر اساس اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف کنیم.
وی در پایان راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را خدمتگذاری به مردم و خلق خدا عنوان کرد و گفت: باید کار اداری را همانند کار شخصی خود بدانیم و اساس کارمان برای رضای خدا باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار