استاندار گلستان:
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت احزاب در توسعه استان، اظهار کرد: فلسفه وجودی احزاب نقد مستمر است چراکه موجبات رشد در تمامی ابعاد را فراهم می آورد.
کد خبر: ۴۹۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 06 September 2017
 استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت احزاب در توسعه استان، اظهار کرد: فلسفه وجودی احزاب نقد مستمر است چراکه موجبات رشد در تمامی ابعاد را فراهم می آورد.
 دکتر حسن صادقلو در نشست با نمایندگان احزاب، تشکل های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان ، تصریح کرد: احزاب باید هم پای مطالبات جامعه حرکت کنند و نباید عقب بمانند و امروز یکی از مهمترین مطالبات جامعه ایجاد اشتغال است.
وی افزود: احزاب باید برنامه های پیشنهادی خود را در راستای ایجاد اشتغال ارائه نمایند و در جهت حل مشکلات مردم به مدیریت استان یاری رسانند.
وی توجه به روحیه حزبی را پراهمیت دانست و افزود: باید آسیب شناسی جدی در حوزه احزاب چه اطلاح طلب و چه اصولگرا صورت گیرد و برای نجات برخی موضوعات در جامعه باید وزن توجه به نگاه حزبی را افزایش دهیم.
استاندار گلستان یادآور شد: احزاب باید در کنار یکدیگر بنشینند، با هم حرف بزنند و توجه داشته باشید که تعدد احزاب اگر به معنای تعدد تفکر و اندیشه باشد قابل استقبال است و اگر زمینه گروه گروه شدن جامعه باشد موضوع خوبی نیست.
دکتر صادقلو خاطر نشان کرد: تنویر افکار عمومی باید با همت جمعی انجام شود و بسیاری از موضوعات را باید در موقعیت مکانی و زمانی خاص خود تحلیل کرد.
همچنین در این جلسه نمایندگان احزاب و فعالان تشکل های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان دغدغه های خود را پیرامون مسائل مختلف استان با استاندار گلستان در میان گذاشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار