پروژه های آب و فاضلاب استان گلستان در شهرهای علی آبادکتول و بندرترکمن به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 28 August 2017
پروژه های آب و فاضلاب استان گلستان در شهرهای علی آبادکتول و بندرترکمن به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: این پروژه ها با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان، فرماندار علی آبادکتول و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گفته مهندس محمد هادی رحمتی، مخزن دو هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ علی آبادکتول با اعتبار 20 میلیارد ريال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

رحمتی افزود: با بهره برداری از این طرح جمعیتی بالغ بر  1200 نفر (روستای الازمن) تحت پوشش امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول قرار گرفته اند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های فرماندار شهرستان علی آبادکتول در جهت تامین آب این روستا اظهار داشت: با بهره برداری از طرح آبرسانی روستای الازمن امیدواریم بخشی از مشکلات تامین آب شرب این روستا حل شود و مردم با مدیریت مصرف آب در جهت کمک به منابع تامین آب شرب گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان تصریح کرد: پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب بندرترکمن نیز با اعتبار 50 میلیارد ريال از محل اعتبارات ملی اجرایی شده است.

وی با اشاره به جزییات این طرح گفت: ایستگاه پمپاژ بندرترکمن با 13 کیلومتر طول شبکه جمع آوری و  130 فقره انشعاب به بهره برداری رسیده است.

لازم به ذکر است شعار امسال هفته گرامیداشت دولت "تدبیر و امید" برای تولید و اشتغال می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار