نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی بانوان توانمند شهرستان مینودشت همزمان با هفته دولت با حضور مسوولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 27 August 2017
نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی بانوان توانمند شهرستان مینودشت همزمان با هفته دولت با حضور مسوولین شهرستانی افتتاح شد.

همزمان با دومین روز از هفته دولت  و گرامیداشت روز کارمند نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی بانوان توانمند شهرستان مینودشت با حضور وزیری فرماندار شهرستان، حسینی مدیر میراث فرهنگی مینودشت و تنی چند از مسوولین شهرستان و حضور هنرمندان افتتاح شد.

سید مهدی حسینی مدیر میراث فرهنگی شهرستان مینودشت گفت: این نمایشگاه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با ارایه محصولات هنرمندان توانمند منطقه در محل اداره فرهنگ و ارشاد مینودشت کار خود را آغاز کرد.

 حسینی بزرگترین دغدغه هنرمندان را بازار فروش محصولات صنایع دستی عنوان کرد  و گفت: امید داریم با توجه به ظرفیت هایی که هنرمندان این منطقه دارند  به زودی شاهد ایجاد بازارچه صنایع دستی برای هنرمندان در شهرستان مینودشت نیز باشیم .

در این نمایشگاه هنرمندان تولیدات خود را در رشته های ابریشم بافی ، قلاب بافی ، عروسک بافی ، سوزن دوزی و... به نمایش و فروش گذاشتند .

ساعت بازدید نمایشگاه: 9 لغایت 13
تاریخ نمایشگاه: 4 لغایت 8 شهریور

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار