معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۴۸۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 24 August 2017
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرا می شود.

قدرت دائمی، افزود: ٤٠ عنوان برنامه فرهنگی و هنری برای این ایام پیش بینی شده است که شهرستان ها نیز آمادگی کامل برای برگزاری آنها دارند.

وی برگزاری نمایشگاه آثار هنری را از جمله برنامه های این ایام برشمرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، تجلیل از کارکنان، عطرافشانی مزار شهدای گمنام، برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی  و خوشنویسی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

به گفته دائمی، در هفته دولت امسال مراسم عصر شعر، اجرای نمایش آخرین نفس، همایش موسیقی، مسابقات نقاشی، خوشنویسی، نشست شاعران و بداهه سرایی و برنامه های شادمانه برگزار می شود. 

وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان سمبل دولت در جمهوری اسلامی هستند که به دست منافقان به شهادت رسیدند برای همین یکی از کارهای ما تکریم این شهداست چون در بدو انقلاب زحمات زیادی برای نظام کشیدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: در این هفته یکی از اقدامات مهم این است که دستگاه ها اجرای عملکرد خود را به نمایش بگذارند تا مردمی که مخاطب آنها هستند، عملکرد آنها را ارزیابی کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار