فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه محور ماموریت در نظام مهندسی ناجا اعتقادی و ایمانی است گفت: مردم مداری و امانتداری رمز موفقیت پلیس ایمانی است.
کد خبر: ۴۸۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 22 August 2017
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه محور ماموریت در نظام مهندسی ناجا اعتقادی و ایمانی است گفت: مردم مداری و امانتداری رمز موفقیت پلیس ایمانی است.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان تامین امنیت و حفظ آرامش جامعه را از مهمترین ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: همه تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی در پاسداری از ارزش ها و دستاورد های انقلاب بزرگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی در تحقق و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است اظهار داشت: وظیفه همه ما این است که با مجاهدت و فداکاری و از خودگذشتگی ادامه دهنده راه شهداء بوده و آن را به نسل های جدید انتقال دهیم.

فرمانده انتظامی گلستان خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی را افتخاری برای کارکنان این نیرو دانست و بیان داشت: همه ما باید قدر دان فرصت بوجود آمده ای باشیم که نصیب ما شده است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

سردار جاویدان، با تاکید بر اینکه با تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش همه خدمتگزاران، نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز پله های ترقی را طی نموده و به رشد و بالندگی رسیده است، بیان داشت: پروژه منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی شکست خورده و به زباله دان تاریخ سپرده شده است.

سردار جاویدان رمز موفقیت پلیس ایمانی را مردم مداری و امانتداری عنوان کرد و افزود: پلیس ایمانی، پلیس خدمتگزار و مورد اعتماد مردم است.

وی با تاکید بر نقش حساس فرماندهان و مدیران در تربیت و پرورش پلیس ایمانی، توانمند و متخصص و حرفه ای اظهار داشت: وظیفه فرمانده تلاش در جهت شخصیت بخشیدن به نیروهای زیر مجموعه است.

فرمانده انتظامی گلستان شناخت توانمندی ها، کنترل و آموزش مستمر کارکنان را از مهمترین وظایف یک فرمانده دانست و گفت: یک فرمانده باید تهدیدات و آسیب های حوزه ماموریتی خود را به خوبی شناسایی نموده و در جهت رفع آن چاره اندیشی کند.

وی تاکید کرد: مدیران عناصر حیات بخش سازمان می باشند لذا باید جوهر مدیریت و رهبری داشته باشند.

سردار جاویدان در پایان رعایت نظم و انضباط را به عنوان یک اصل انکار ناپذیر در ماموریت های نیروی انتظامی عنوان و خاطر نشان کرد: پلیس الگوی نظم و انضباط مردم است و کوچکترین بی انضباطی از سوی پلیس می تواند اعتماد عمومی را کاهش دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار