مدیرعامل گازگلستان گفت:
مدیرعامل گازگلستان گفت:با هدف تقویت فشار گاز مورد نیاز مشترکین، ایستگاه تقلیل فشار مهترکلاته شهرستان کردکوی تعویض شد.
کد خبر: ۴۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 15 August 2017
مدیرعامل گازگلستان گفت:با هدف تقویت فشار گاز مورد نیاز مشترکین، ایستگاه تقلیل فشار مهترکلاته شهرستان کردکوی تعویض شد.
  
مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت: با هدف تقویت گاز، ایستگاه تقلیل فشار روستای مهترکلاته شهرستان کردکوی تعویض شد تا نگرانی مردم منطقه در تامین گاز مرتفع شد. 

 وی افزود: با توجه به اینکه تعداد مشترکین گاز در کلیه شهرستانها افزایش یافته بنابراین نیاز بود ظرفیت ایستگاههای تقلیل فشار گاز که در مناطق مختلف نصب شده مورد بازنگری قرارگرفته و چنانچه نیازبه تعویض داشته باشد برنامه ریزی و اقدام شود.

مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: این کار توسط واحدهای ذیربط بررسی شد و ایستگاههای مورد نظرشناسایی و برخی  از آنها در گذشته تعویض شده و تعدادی نیز دردست تعویض و برنامه ریزی می باشد تا انشاءا... خللی در تامین مستمر گاز مشترکین بوجود نیاید.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اذعان داشت: در حال حاضر با تعویض ایستگاه روستای مهترکلاته شهرستان کردکوی ظرفیت آن دو برابر شده و از 10  به 20 هزارمتر مکعب برساعت افزایش یافت تا مردم شریف منطقه و صنایع مسیر مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز نداشته باشند .
 
وی گفت: ایستگاه مذکور ترکیبی بوده و در حال حاضر منفک شده و بصورت جداگانه یک ایستگاه سی جی اس با ظرفیت 20 هزارو یک ایستگاه تی بی اس با ظرفیت 10 هزارمترمکعب برساعت نصب شد تا قابلیت ایستگاه افزایش یابد.
 
جمال لیوانی در خاتمه اظهار داشت: در مجموع بابت اجرا و خرید ایستگاه، تجهیزات و کالاهای مورد نیاز افزون بر 3 میلیارد ریال هزینه شده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار