معاون استاندار استان گلستان گفت: سامانه «ستاد» یا «تدارکات الکترونیک دولت» باعث توسعه عدالت شده و در فرآیند معاملات شفافیت به وجود می آورد.
کد خبر: ۴۷۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 15 August 2017
معاون استاندار استان گلستان گفت: سامانه «ستاد» یا «تدارکات الکترونیک دولت» باعث توسعه عدالت شده و در فرآیند معاملات شفافیت به وجود می آورد.

محمود ربیعی معاون استاندار استان گلستان در همایش توجیهی سامانه تدارکات الکترونیک دولت، که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، سازمان ها را موظف می کند کلیه معاملات خود را از طریق این سامانه انجام دهند.

وی افزود: بخشی از کار سامانه تدارکات الکترونیک دولتی شروع شده و تمام ادارات به این سمت حرکت می کنند، امیدواریم که در همه بخش ها و ابعاد مورد نظر انجام شود و در سال بعد گزارش جامع و عملیاتی تری داشته باشیم.

ربیعی بیان کرد: در کشورهایی نظیر کشور ما، دولت ها بزرگترین خریداران و فروشندگان هستند زیرا بدنه بزرگی در اختیار دارند، بنابراین با این سامانه صحت و سلامت معاملات مشخص می شود.

معاون استاندار استان گلستان افزود: ما از دوران سنتی عبور کرده ایم و باید به سمتی برویم که معاملات بزرگ را به سمت و سویی جدید پیش ببریم.

وی گفت: معمولاً نقطه ای که بیشتر مورد تهمت واقع می شود سیستم اداری و مالی است، بنابراین باید شفاف سازی صورت بگیرد، مدیریت در دیوار شیشه ای مصداق همین سامانه است.

ربیعی در پایان گفت: بخش خصوصی رقیب دولت نیست بلکه همپای آن است، در انجام معاملات باید دو طرف سود کنند، امیدواریم که نتایج این سامانه به سمتی باشد که آن را پیش بینی کرده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار