مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان گفت:
مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: ۵/۷۱ درصد صنایع استان در شهرک‎های صنعتی قرار گرفته و ٩١ درصد صنایع استان را صنایع کوچک تشکیل می‎دهند.
کد خبر: ۴۷۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 15 August 2017
مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: ۵/۷۱ درصد صنایع استان در شهرک‎های صنعتی قرار گرفته و ٩١ درصد صنایع استان را صنایع کوچک تشکیل می‎دهند.

حجت اله خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان به مناسبت گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: در شرکت شهرکهای صنعتی گلستان یک‌هزار و ۵٣ قرارداد منعقد شده که از این تعداد قرارداد،  ۶٧٩ طرح به بهره‌برداری و تبدیل به واحد صنعتی شده و  ٣٧۵طرح نیز در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین وظایف این شرکت تامین زیرساخت ها برای استقرار واحدهای صنعتی است خاطرنشان کرد:اگر امسال منابع مالی محقق شود تا اواسط سال ١٣٩٧ تمامی نواحی و شهرک‎های صنعتی در استان از خدماتی هم چون آب، برق، گاز و مخابرات برخوردار خواهند شد.

خلیل زاده در خصوص برنامه‎های شهرک صنعتی استان در سال جاری گفت:با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید  بر اساس شرح وظایف و برش استانی، ایجاد اشتغال برای یک‌هزار و ۶٢۵نفر در قالب طرح و واحدهای تولیدی را در دستور قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال نیز طرح رونق واحدهای تولیدی انجام می‎شود، گفت: بر اساس طرح رونق تولید واحدهای کوچک یک میلیارد تومان، طرح‎ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۶٠ درصد ٢میلیارد تومان و واحدهای متوسط تا سقف ۳ میلیارد تومان می‎توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان ادامه داد: امسال به غیر از طرح رونق برنامه جدیدی به نام نوسازی و تجهیز ساختار در صنایع پیش‌بینی شده است در واقع کاهش تولید عمومأ از فرسودگی ماشین‌آلات، افزایش ضایعات و افزایش قیمت تمام شده بوجود می‎آید بنابراین لازم است ماشین‌آلات به روز شوند.

خلیل‎زاده با اشاره به جذب اعتبارات عمرانی در شرکت شهرک‎های صنعتی استان افزود: با حمایت‎های صورت گرفته، سال گذشته ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در شرکت شهرک‎های صنعتی استان جذب شد که نسبت به سال‎های پیش بی‎نظیر بوده است در حال حاضر نیر۱۶۵ میلیارد ریال  در شهرک‎های صنعتی استان پروژه در دست اجرا داریم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار