مدير كل پزشكي قانوني استان در دیدار فرماندار آزاد شهر، کمبود نیروی انسانی را از چالشهای اساسی مراکز پزشکی قانونی برشمرد.
کد خبر: ۴۷۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 15 August 2017
مدير كل پزشكي قانوني استان در دیدار فرماندار آزاد شهر، کمبود نیروی انسانی را از چالشهای اساسی مراکز پزشکی قانونی برشمرد.

دكتر حسین زارعی مدیر کل پزشکی قانونی در اين ديدار ضمن بیان عملکرد پزشکی قانونی به تشریح برخی مشکلات و کمبود نیروی انسانی در سطح شهرستان پرداخته و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جمعیت منطقه ایی با احداث و راه اندازی یک مرکز جدید در شهرستان آزادشهر برخی مشکلات فضای فیزیکی مجموعه مرتفع خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ارائه خدمات پزشکی قانونی به هموطنان عزیز متأسفانه علی رغم پیگیری های متعدد، در یک مکان استیجاری نامناسب صورت می گیرد. که در این زمینه خواستار توجه جدیدی از سوی مسئولین اجرایی استانی و شهرستان در جهت رفع برخی مشکلات و کمبود فضای فیزیکی مجموعه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شدند. 

ایشان با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی از چالشهای اساسی مراکز پزشکی قانونی استان بوده که در بیشتر مراکز استان همکاران محترم تنها با یک نیرو و پزشک با توجه به حجم بسیار زیاد مراجعین و کارشناسی بیش از یک سوم پرونده های قضایی، سعی بر خدمات مطلوب با حداقل امکانات موجود به هموطنان عزیز داشته باشند. 

در ادامه این دیدار ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف شهرستان، شفاهی فرماندار آزاد شهر با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه وحجم بسیار بالای پرونده های ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی از زحمات ارزشمند و طاقت فرسای آنان قدردانی کرد.

وی در خصوص برخی مشکلات و کمبود های پزشکی قانونی شهرستان، با اظهار امیدواری نسبت به پیگیری و رفع برخی نیازها ، حمایت های همه جانبه خود را اعلام و در زمینه رفع موانع موجود قول مساعدت دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار