مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:
مدیرعامل شرکت آبفای شهری گلستان گفت: پروژه های نیمه تمام آبرسانی به شهرعلی آباد کتول از محل تبصره 3 در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۴۷۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 15 August 2017
مدیرعامل شرکت آبفای شهری گلستان گفت: پروژه های نیمه تمام آبرسانی به شهرعلی آباد کتول از محل تبصره 3 در حال اجرا می باشد.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود: با توجه به افزایش جمعیت و رشد بازار شرکت آب وفاضلاب استان گلستان طی دو سال گذشته برای اجرای طرح های عمرانی شهرعلی آباد کتول  با کمبود شدید منابع مالی رو به رو بوده و در این مدت از محل منابع داخلی و درآمدهای تبصره3 توانستیم اقدامات خوبی در این راستا انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه از محل طرح های عمرانی هیچ ردیف اعتباری طی دوسال گذشته برای شهر علی آباد کتول اختصاص نیافته و ردیف بودجه آبرسانی فوق در بودجه حذف گردیده است خاطرنشان کرد: شهرعلی آباد سال های گذشته با مشکل تامین آب شرب مواجه بود و با توجه به عدم تخصیص اعتبارات در این مدت امکان ادامه اجرای طرح آبرسانی میسر نبوده و با پیگیری  و تلاش مجموعه همکاران ستادی و امور آب وفاضلاب این شهر از محل منابع داخلی بخشی از این مشکلات مرتفع گردیده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تصریح کرد: مسئله تامین آب شرب شهرعلی آباد کتول یکی از دغدغه های مسئولین استان و این شهر بوده و مجموعه شرکت آب وفاضلاب شهری برای حل این مشکل تمام تلاش خود را به کار بسته و در این مدت با اجرای طرح هایی از قبیل احداث مخازن،حفر و تجهیز چاه و خط انتقال از محل منابع داخلی تبصره 3 گام های موثری برای تامین پایدار آب در این منطقه برداشته است.

مهندس محمد هادی رحمتی حصارکشی و محوطه سازی 5 حلقه چاه آب ، تکمیل مخازن 10 هزارمتر مکعبی زرین گل و 2 هزار متر مکعبی الازمن ،تکمیل خط انتقال محور زرین گل  جهت آبرسانی از چاه های شماره8،9 و 10 و تکمیل طرح اضطراری خط انتقال  خروجی مخزن به شبکه اصلی شهر با سایز 600 میلیمتر چدن را بخشی از اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان برای رفع کمبود آب شرب شهر علی آباد کتول بیان نمود و تاکید کرد پروژه های مذکور به علت عدم تخصیص اعتبارات عمرانی طی سالهای 94 و 95 با مشکل تامین اعتبار مواجه بوده اند.

به گفته وی، شرکت آبفای شهری گلستان علاوه بر اجرای طرح های آبرسانی در حوزه شهری و علیرغم عدم ارتباط موضوع با حیطه فعالیت شرکت در روستاها در زمینه آبرسانی به روستا ها برنامه ریزی نموده که در همین راستا با مذاکرات و پیگیری هایی که توسط فرماندارو مسئولین شهرعلی آباد کتول صورت گرفت این شرکت از محل منابع داخلی تبصره 3 آبرسانی به مردم شریف روستای الازمن را در دستور کار خود قرارداده و درکوتاه ترین زمان با انجام اقدامات موثر توسط مدیریت و مجموعه همکاران امور آب وفاضلاب این شهر و ستاد شرکت با صرف بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی مشکل کمبود آب شرب روستای الازمن مرتفع گردیده است.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری گلستان طول خط انتقال این طرح را یک کیلومتر بیان نمود و افزود: برای آبرسانی به روستای الازمن یک واحد ایستگاه پمپاژ بر روی مخزن 2 هزار متر مکعبی با ظرفیت 5 در لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شده و جمعیتی بالغ بر 1200 نفر تحت پوشش  قرار گرفته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار