فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر توجه همه فرماندهان و مسئولان انتظامي به فريضه امر به معروف ونهي از منكر گفت: ارزش ها ودستاورد هاي انقلاب اسلامي خط قرمز پليس است.
کد خبر: ۴۷۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 15 August 2017
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر توجه همه فرماندهان و مسئولان انتظامي به فريضه امر به معروف ونهي از منكر گفت: ارزش ها ودستاورد هاي انقلاب اسلامي خط قرمز پليس است.
 
 سردار" علي اكبر جاويدان" در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامي استان اظهار داشت: نيروي انتظامي به واسطه فعاليت هاي شبانه روزي خود در خط مقدم خدمات رساني به مردم در بين همه سازمان ها ونهادها قرار دارد.

وي با اشاره به اولويت قرار دادن اصل تكريم ارباب رجوع در ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: آنچه در خدمات رساني به مردم حائز اهميت است ومورد توجه قرار مي گيرد، اخلاق مداري وتكريم ارباب رجوع مي باشد.

سردارجاويدان رضايتمندي مردم را ملاك ماموريت هاي نيروي انتظامي عنوان كرد و افزود: ميزان رضايتمندي مردم از عملكرد پليس گلستان در سال گذشته 37 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامي استان در بخش ديگري از سخنان خود به فريضه امر به معروف ونهي از منكر وارتباط آن با نيروي انتظامي اشاره كرد و گفت: امر به معروف و نهي از منكر از واجبات و فرايض بزرگ اسلامي است وعمل به آن يك تكليف شرعي مي باشد.

وي با اشاره به اينكه فريضه امر به معروف ونهي از منكر محدود به قشر خاصي از مردم نيست، بيان داشت: همه اقشار جامعه بايد با رعايت اصول ومقررات اين فريضه الهي از امران به معروف وناهیان از منكر باشند.

فرمانده انتظامي استان ترويج فرهنگ عفاف وحجاب را يكي از جنبه هاي امر به معروف ونهي از منكر عنوان كردو گفت: ترويج فرهنگ عفاف وحجاب از مهمترين ماموريت هاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي است.

سردار جاويدان بابيان اينكه همه سازمان ها ونهادها متولي فرهنگ در حوزه ترويج فرهنگ عفاف وحجاب مسئوليت دارند، خاطر نشان كرد: ارتقاء فرهنگ عمومي وظيفه همه سازمان ها و نهادهاي متولي فرهنگ است وپليس به عنوان متولي برقراري نظم وامنيت در جامعه هميار وهمراه ساير سازمان ها علاوه بر اقدامات سلبي در حوزه اقدامات ايجابي نيز گامهاي مؤثري را برداشته ودر دست اقدام دارد.

فرمانده انتظامی استان در پایان به مقاومت ایثارگرانه و شهادت پاسدار رشید اسلام محسن حججی درنبرد با گروه تکفیری داعش اشاره کردوگفت: راه این شهیدان ادامه خواهد داشت ووظیفه ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم . 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار