فرماندار گالیکش؛
فرماندار گالیکش در جلسه کمیته برنامه ریزی شای شهرستان اعلام کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان، امسال 204 میلیارد و 880 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافت که 84 درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۴۷۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 15 August 2017
 فرماندار گالیکش در جلسه کمیته برنامه ریزی شای شهرستان اعلام کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان، امسال 204 میلیارد و 880 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافت که 84 درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

حسن خسروی در این جلسه که با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری، معاون مدیریت برنامه ریزی استان و تنی چند از مدیران دستگاه های استانی و شهرستانی برگزار شد بیان کرد: این اعتبارات برای احداث، تکمیل و نگهداری پروژه های شهرستان تخصیص یافته است.

وی با تشریح محرومیت ها بر اکثر روستاهای این شهرستان، احتمال وقوع حوادثی نظیر سیل و آتش سوزی در جنگل های وسیع منطقه بخصوص پارک ملی گلستان و وجود استعدادهای بالقوه نظیر جنگل، آبشارهای متعدد و پارک ملی گلستان بر ضرورت افزایش بیشتر اعتبارات این شهرستان محروم بویژه در تخصیص اعتبارات ملی از سوی مسئولان تاکید کرد.

خسروی افزود: با توجه به محرومیت بیشتر حاکم بر مناطق روستایی شهرستان، اولویت مصرف اعتبارات امسال اجرای پروژه هایی در راستای کاهش این محرومیت ها است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان گالیکش تصریح کرد: در توزیع اعتبارات، به حوزه آب شرب روستاها، مشکل برق و بخش‌هایی که نسبت به بقیه نیاز بیشتری داشته است، نگاه ویژه شده است.
وی با بیان انجام آسفالت نیمی از روستاهای بخش لوه در دولت تدبیر و امید افزود: محدودیت اعتبارات برای شهرستان وجود دارد و سعی کردیم پروژه‌های اولویت‌دار را در اعتبارات ببینیم.

معاون سازمان مدیریت و برنامه و بودجه گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: سیاست و رویکرد ما در توزیع اعتبارات، پروژه‌هایی در نظر گرفته شده است که در سال جاری به پایان برسد, همچنین پروژه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و یا پروژه‌هایی که مستمر و اثرگذار باشد.

عابدی افزود: در سال جاری مدل توزیع اعتبارات ما برای شهرستان‌هایی بود که نسبت به دیگر شهرستان‌ها وضعیت بدتری دارند و یا توسعه‌یافتگی آنها کمتر است.

وی تصریح کرد: 14 شهرستان در سطح استان وضعیت مطلوبی ندارند اما شهرستان‌هایی که ضریب شاخص آنان پایین‌تر است در نظر گرفتیم و انتظار داریم این اعتبارات با سال گذشته مقایسه نشود.

عابدی یادآور شد: از 10 درصد، مجموع اعتبارات استان می‌توانیم پروژه‌هایی تعریف کنیم که در 2 سال با پیش‌بینی اعتبارات دولت و یا به صورت مشارکتی از منابعی مانند خیران و یا اعتبارات داخلی به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: تخصیص اعتبار در صورتی امکان دارد که پیمانکار کار را انجام دهد و در اسناد خزانه و مرکز بدهی ثبت شود تا بتوانیم آن را دریافت کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار