فرماندار در سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا :
سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "داود طبرسا" مدیر کل امور اقتصادی و دارائی، "قاسم محمدی" مدیر ستاد اقامه نماز استان ، ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 15 August 2017
سومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "داود طبرسا" مدیر کل امور اقتصادی و دارائی ، "قاسم محمدی" مدیر ستاد اقامه نماز استان ، ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان خود جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه سیل اخیر استانهای گلستان و خراسان و همچنین شهادت پرافتخار مدافع حرم "شهید محسن حججی" که در خارج از مرزهای کشور در دفاع از ارزشهای اسلامی به فیض شهادت نائل گشت را تسلیت عرض نمود.

فرماندار شهرستان آق قلا "اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تحلیف ریاست جمهوری" را فصل الخطاب و محور سخنان خود قرار داد و افزود: همه ما مدیران در مبحث اقتصاد مقاومتی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئول بوده و بایستی از ظرفیت های قانونی برنامه ششم در توسعه شهرستان آق قلا استفاده نمائیم.

وی استفاده از نظرات دستگاههای اجرایی ، اطلاع از پروژه های کلان اقتصادی در شهرستان و تلاش در عملیاتی نمودن پروژه ها ، تعریف پروژه های اقتصاد مقاومتی جدا از وظایف سازمانی ، توجه به قابلیتهای جغرافیایی و طبیعی شهرستان و اینکه این پروژه ها در راستای سند آمایش استانی باشد را از جمله توصیه هایی بیان کرد که مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بایستی در حوزه اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان آق قلا ، استفاده از ظرفیت نافذین و نخبگان ، جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ، بهره مندی از تجارب افراد موفق و عملیاتی نمودن پروژه هایی که در راستای فرمایشات رهبری و تحقق شعار سال می باشد را مورد تاکید قرار داد .

این مقام مسئول در بخش دوم سخنان خود به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره داشته و "مسئولیت را امانت و توفیق الهی" خواند و "برکت ، سعادت و قوام زندگی را در دعای خیر مردم" عنوان کرد.

وی حضور در بین مردم را از فرمایشات رهبری به ریاست جمهوری در مراسم تحلیف بیان کرد و به بازدید از 62 روستای بخش های مرکزی و وشمگیر شهرستان آق قلا و حضور در بین معتمدین محلی و مردم روستاها به همراه مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان به عنوان نمایندگان دولت "تدبیر و امید" اشاره نمود.

"ضمیر" دوام و استمرار انقلاب اسلامی را در گرو اتحاد و همدلی ملت دانست و خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی بیان کرد با توکل بر خداوند در انجام کارها و با اولویت بندی ، برنامه ریزی و حرکت در مسیر برنامه ششم توسعه گام بردارند.

ارائه برنامه ها ، مراسمات و عملکرد 4 ساله دستگاهها در هفته دولت ، پروژه مهر آموزش و پرورش با عنوان " هر اداره یک مدسه" در راستای پشتیبانی ادارات در حوزه تعلیم و تربیت ، تشکیل ستاد اردوهای بسیج سازندگی و حمایت از برنامه های اجرایی ستاد اقامه نماز از جمله نکاتی بود که "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا در شورای اداری مورد تاکید قرار داد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار