پنج زندانی با کمک خیری شهرستان گنبد از زندان آزاد شدند و زمینه تخفیف مجازات دو مددجوی دیگر فراهم شد.
کد خبر: ۴۷۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 13 August 2017
پنج زندانی با کمک خیری شهرستان گنبد از زندان آزاد شدند و زمینه تخفیف مجازات دو مددجوی دیگر فراهم شد.

عباس مختاری مدیر زندان گنبد با اعلام این خبر افزود: با همکاری و تعامل صورت گرفته و جذب خیرین شهرستانی و تلاش و کوشش مددکاری زندان گنبد پنج نفر از مددجویان جرائم عمد و غیر عمد از زندان آزاد و با پرداخت مبلغ رد مال و اخذ رضایت شکات زمینه آزادی دو نفر از مددجویان فراهم گردید.

مختاری افزود: این زندانیان مدت مدیدی در داخل زندان بوده و توان پرداخت رد مال خود را نداشتند که با کمک خیرین نیکوکار گنبدی، آزاد گردیدند.

وی عنوان نمود: در این آزادی، گذشت شکات حائز اهمیت است و تمامی شکات بیشتر مبلغ رد مال یا دیه خود را با پیگیری مددکاری زندان و در راستای رضای پروردگار الهی گذشت نموده و حاضر شدند با مبلغ بسیار کمتر از مبلغ واقعی تعیین شده زمینه آزادی زندانیان را فراهم آورند.

عباس مختاری ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که زمینه آزادی زندانیان را فراهم می آوردند تأکید کرد، تا خیرین و گروه های مددکاری شهرستان و استانی فعالیت و توجه بیشتری در راستای کمک به زندانیان و خانواده زندانیان که از اقشار کم درآمد و آسیب دیده جامعه هستند داشته باشند.

مختاری در پایان، ابراز امیدواری کرد تا با استعانت از درگاه باری تعالی، با کمک خیرین زندانیان زیادی تا پایان سال آزاد و به آغوش گرم خانواده برگردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار