محمد رضا چابک ورزشکار گلستانی عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی موی تای را کسب کرد.
کد خبر: ۴۷۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 12 August 2017
محمد رضا چابک ورزشکار گلستانی عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی موی تای را کسب کرد.

مسابقات جهانی موی تای نوجوانان و جوانان در بانکوک تایلند به پایان رسید که محمدرضا چابک ملی پوش گلستانی کشورمان در رده سنی جوانان موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم این رقابت‌ها محمدرضا چابک موفق شد در دیدار نهایی با شکست حریف ترکیه‌ای، مدال طلای این مسابقات را به گردن بیاویزد.

تیم ملی موی تای نوجوانان و جوانان کشورمان برای نخستین بار در مسابقات بین المللی شرکت کرد و موفق به کسب سه مدال طلا و سه مدال برنز شد.

وی ادامه داد: مراسم استقبال از محمدرضا چابک قهرمان گلستانی موی تای جوانان جهان، ظهر شنبه در گرگان برگزار خواهد شد.

دعوت پنج گلستانی به اردوی تیم ملی پنچاک سیلات

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلستان همچنین از دعوت پنج ورزشکار استان به اردوی تیم ملی پنچاک سیلات کشورمان خبر داد و گفت: امیرحسین ملاشاهی و اشکان ملاشاهی در بخش آقایان و نازنین اسدی، فاطمه حسام و ناهید دودانگی در بخش بانوان به اردوی تیم ملی پنچاک سیلات دعوت شدند.

منوچهری اضافه کرد: این اردو به مدت یک هفته در اردبیل در حال برگزاری است تا نفرات نهایی برای اعزام به رقابت‌های بین المللی آذربایجان مشخص شوند.

وی یادآور شد: انسیه علی نقی از استان گلستان به عنوان یکی از مربیان تیم ملی پنچاک سیلات بانوان کشورمان در کادر فنی حصور دارد.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه حسام ورزشکار گلستانی تیم ملی پنچاک سیلات بانوان کشورمان موفق شده بود نخستین مدال جهانی این رشته را برای ایران از آن خود کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار