مدیرکل دفتر مدیریت بحران گلستان:
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: جسد یکی از اعضای خانواده سه نفره مفقود شده در سیلاب پنجشنبه شب در شهرستان علی آباد از توابع استان، کشف و تلاش برای آگاهی از سرنوشت دو نفر دیگر ادامه دارد.
کد خبر: ۴۷۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 12 August 2017
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: جسد یکی از اعضای خانواده سه نفره مفقود شده در سیلاب پنجشنبه شب در شهرستان علی آباد از توابع استان، کشف و تلاش برای آگاهی از سرنوشت دو نفر دیگر ادامه دارد.
 
صادقعلی مقدم در گفت و گو ی خبری اظهار داشت: این جسد مربوط به مادر خانواده بوده، اما هنوز از سرنوشت پدر و دختر خبری نیست.

براثر وقوع سیلاب ناشی از بارندگی شب گذشته در علی آباد (واقع در 35کیلومتری شرق گرگان) یک خانواده سه نفره با خودرو پراید مفقود شده بودند، که خودرو به صورت مچاله بامداد امروز پیدا و لحظاتی قبل پیکر یکی از اعضای خانواده نیز کشف شد.

همچنین شب گذشته در یکی از روستاهای بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس واقع در شرق گلستان براثر سیلاب ناشی از باد و بارش های رگباری یک جوان 21 ساله جان خود را از دست داد.

بارش های رگباری و آبگرفتگی معابر روستایی شهرستان های شرق گلستان

فرماندار آزادشهر گفت: بارش شدید باران عصر جمعه موجب آبگرفتگی معابر دو روستای وطن و فارسیان و طغیان رودخانه ها در این شهرستان شده است.

حبیب شفائی نوده اظهارداشت که همچنین جاری شدن سیلاب در روستای فارسیان یک تراکتور و یک پژو پارک شده را با خود برد و به برخی اراضی زراعی خسارت وارده کرده است.

وی افزود: جاده خوش ییلاق (آزادشهر- شاهرود) به دلیل آبگرفتگی در چند نقطه ،از نیم ساعت پیش بسته شده و به محض فروکش کردن آب بازگشایی می شود.

به گفته وی، تاکنون در هیچ نقطه این مسیر ریزش کوه نداشته ایم و مسدود شدن جاده ناشی از آبگرفتگی است.

فرماندار مینودشت نیز گفت که بارش شدید باران امروز سبب رانش و ریزش خاک از ارتفاعات دربخشی از جاده روستای قلعه قافه شده که تیم های راهداری درمحل حاضر و مشغول کار هستند.

اسرافیل وزیری هم در خصوص بحث سیل در چهل چای نیز اظهارداشت که جای نگرانی وجود ندارد.

صادقلو فرماندار رامیان گفت که بارش های رگباری و شدید عصر امروز جمعه سبب بسته شدن جاده روستاهای کشکک، ویرو و رضی در حوزه این شهرستان شده است که هم اکنون نیروهای راهداری درمحل حضور داشته و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

جاری شدن سیلاب در شهر و روستاهای کلاله در شرق گلستان

  فرماندار کلاله گفت: تغییرات جوی که عصر پنجشنبه در شرق استان گلستان آغاز شده بود صبح جمعه با بارندگی شدید در شهرستان کلاله به اوج فعالیت بارشی خود رسید و موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی خیابان ها، معابر و محورهای اصلی و فرعی شهری و روستایی شد.

  نصرت بزرگر اعلام کرد: شدت بارندگی امروز در کلاله و روستاهای حومه باعث اختلال در تردد وسایل نقلیه شد، همچنین سقوط یک درخت برای مدتی عبور و مرور از خیابان انقلاب شهر کلاله را قطع کرد.

از سوی دیگر جاده اصلی کلاله به مراوه تپه که از جنوب روستای دهنه عبور می کند بر اثر جاری شدن سیلاب و نشستن گل و لای مسدود شده است که نیروهای امدادی ستاد بحران شهرستان مشغول بازگشایی این محور هستند.

 بارندگی شدید همراه با آذرخش (رعد و برق) و تند باد در شهر و روستاهای بخش های مرکزی و پیشکمر شهرستان کلاله هم اینک پس از به جا گذاشتن خساراتی متوقف شده است.

نصرت برزگر فرماندار کلاله اعلام کرد: نیروهای امدادی مرتبط با شورای هماهنگی ستاد بحران شهرستان کلاله، مشغول امدادرسانی وارزیابی خسارت وارده به شهرو روستاهای شهرستان هست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار