دادستان کل کشور در صبحگاه یگان های نمونه نیروی های مسلح استان گلستان: امنیت لازمه توسعه کشور است.
کد خبر: ۴۷۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 10 August 2017
دادستان کل کشور در صبحگاه یگان های نمونه نیروی های مسلح استان گلستان: امنیت لازمه توسعه کشور است.

دادستان کل کشور امروز در صبحگاه یگان های نمونه نیروی های مسلح  گلستان،گفت: اگر مولفه هایی که در پیشرفت جامعه و ارتقای سطح زندگی مردم تاثیر گذارند را بررسی کنیم، بدون تردید نخستین مقوله و مولفه موثر موضوع امنیت است.

حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری با بیان این که راه رسیدن به امنیت داشتن نیروهای مسلح سرفراز است افزود:  امام علی می فرماید مردم و جامعه نمی توانند بدون نیروهای مسلح و امنیت آفرینان قوام و پایداری داشته باشند.

منتظری، با قدردانی از تلاش مجموعه نیروی انتظامی افزود: نیروهای مسلح باید قدر خود را بدانند و به وظایفی که بر عهده دارند پایبند باشند و نگذارند برخی از نارسایی ها  و مشکلات  اراده آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.

دادستان کل کشور با بیان این که دشمن از هیچ توطئه و برنامه ای برای ضربه زدن به امنیت کشور دریغ ندارد ادامه داد:  سربازان کشور باید بیدار و هوشیار باشند و توطئه علیه کشور را که عموما از دو طریق توطئه های بیرونی مانند تحریم هاو جوسازی تحت عنوان حقوق بشر و  خطر موضوع نفوذ است شناسایی و برای بی اثر کردن آن برنامه ریزی کنند.

دادستان کل کشور برای شرکت در چهاردهمین همایش سراسری دادستان های مراکز استان ها و دادستان های نظامی به گرگان سفر کرده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار