فرمانده انتظامي استان از دستگيري 4 مرد و زن كه از حساب بانكي خانمي در گرگان 7 ميليارد و 500 ميليون ريال برداشت غير مجاز كرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 10 August 2017
فرمانده انتظامي استان از دستگيري 4 مرد و زن كه از حساب بانكي خانمي در گرگان 7 ميليارد و 500 ميليون ريال برداشت غير مجاز كرده بودند خبر داد.

سردار"علي اكبر جاويدان" با اعلام اين خبر گفت: در پي رسيدگي به يک فقره پرونده ارسالي از دادسرا، با موضوع دادخواهي خانمي مبني بر برداشت از حساب بانکي وي كه به صورت غير قانوني توسط افراد ناشناس صورت گرفته بود، موضوع به طور ويژه در دستوركار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به ارزش ريالي پرونده كه مبلغ 7 ميليارد و 500 ميليون ريال عنوان شد، در ابتدا نسبت به تاييد صحت موضوع اقدام شد که با تحقيقات ميداني انجام شده مشخص شد وجه مورد نظر بابت فروش املاک ورثه بوده و به صورت چک بانکي به حساب شاکي انتقال يافته است.

سردار جاويدان گفت: بعد از تائيد موضوع و صحت برداشت از حساب شاکي، طي هماهنگي صورت گرفته با مراجع قضائي پرينت حساب بانكي شاکی اخذ و مورد بررسي قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد با توجه به بالا بودن مبلغ موجود در حساب بانكي، متهمان بعد از به دست آوردن کارت بانكي به طريق نامعلوم، در ابتدا اقدام به چند مرحله انتقال وجه در يکي از شهرهاي اطراف كردند و با انتقال كارت به تهران، در آن جا کل حساب را با خريد از دستگاه پوز خالي كردند.

فرمانده انتظامي گلستان ادامه داد: با سرنخ هاي به دست آمده سرانجام ماموران موفق شدند رد پاي 3 مرد و يك زن را در اين برداشت غير مجاز شناسايي و طي چند مرحله عمليات متهمان را دستگير كنند.

وي گفت: با انتقال اين 4 مرد و زن به پليس آگاهي و طي تحقيقات فني صورت گرفته متهمان به برداشت مبلغ ذكر شده با استفاده از كارت بانكي شاكيه اعتراف كردند.

سردار جاويدان در پايان گفت: متهمان پس از اعتراف به بزه ارتكابي خود با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار