مهدی مقدسی با بیان اینکه گاز طبیعی موجب آسایش است و در مصرف آن توصیه های ایمنی را باید جدی بگیرید گفت: در حال حاضر که در فصل گرم سال قرار داریم و مشترکین گرامی همچنان مبادرت به سفرهای تابستانه می کنند بنابراین نیاز است نکاتی را مورد توجه قراردهند.
کد خبر: ۴۷۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 09 August 2017
 مهدی مقدسی با بیان اینکه  گاز طبیعی موجب آسایش  است و در مصرف آن توصیه های ایمنی را باید جدی بگیرید گفت: در حال حاضر که در فصل گرم سال قرار داریم و مشترکین گرامی همچنان مبادرت به  سفرهای تابستانه  می کنند  بنابراین نیاز است نکاتی را مورد توجه قراردهند.

 وی افزود: هم استانیهای عزیز توجه داشته باشند چنانچه برای مدت طولانی قصد مسافرت ویا ترک منزل را دارند حتماً وسایل گازسوز را خاموش کرده وشیرهای مصرف بویژه شیراصلی گاز بعد ازکنتور را ببندید.
 
مقدسی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب وهوایی استان گلستان که با درصد رطوبت بالا  همراه است،این امر باعث زنگ زدگی و خوردگی فلزات بویژه لوله های فلزی و تاسیسات گاز می شود بنابر این شایسته است سیستم لوله کشی داخلی منازل را در طول سال هر چند وقت یکبار کنترل نمایند .
 
 سرپرست روابط عمومی گاز گلستان  در ادامه  گفت: مشترکین گرامی توجه داشته باشند درصورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدائی و محل مورد نظر مرمت و رنگ آمیزی شود وچنانچه بازسازی نشود منجر به نشت گاز و بسیار خطرآفرین است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار