چهاردهمین همایش تخصصی دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها و دادستان های نظامی سراسر کشور در گرگان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۷۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 09 August 2017
چهاردهمین همایش تخصصی دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها و دادستان های نظامی سراسر کشور در گرگان آغاز به کار کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان در این همایش با اشاره به وضعیت بحرانی خلیج گرگان، از دادستان کل کشور خواست: در سطح ملی برای نجات این خلیج گرگان به گلستان کمک کند.

هادی هاشمیان افزود: هر چند اقداماتی در سطح استان برای نجات این خلیج صورت گرفته است اما کافی نیست و نیاز به کمک فرا استانی و ملی دارد.

هاشمیان افزود: باید مطالبه ملی برای نجات خلیج گرگان شکل گیرد در غیراینصورت در آینده بحران ناشی از خشک شدن خلیج گرگان ، علاوه بر استان گلستان دیگر استان های کشور را نیز درگیر خواهد کرد.

رئس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان گفت: با تلاش های صورت گرفته سال گذشته 20 هزار کاهش ورودی پرونده به محاکم استان داشتیم که این کاهش فرصت مختومه کردن پرونده های مسن در محاکم استان را برای قضات فراهم کرد.

هادی هاشمیان افزود: استفاده از فرصت اقوام ومذاهب مختلف ساکن در استان، کمک علمای شیعه و سنی و واحد های صلح و سازش مهم ترین علت کاهش ورودی پرونده به محاکم استان بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار