فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه هزينه كردن در زمينه فرهنگي همواره سودمندتر خواهد بود، گفت: تغيير رفتار غلط رانندگي بايد از برنامه هاي زير بنايي پليس راهور باشد.
کد خبر: ۴۷۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 08 August 2017
فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه هزينه كردن در زمينه فرهنگي همواره سودمندتر خواهد بود، گفت: تغيير رفتار غلط رانندگي بايد از برنامه هاي زير بنايي پليس راهور باشد.
 
 سردار" علي اكبر جاويدان" در چهارمين كمیسيون تحول راهور اظهار داشت: امروز آمد و شد يك دغدغه جدي و يك نياز همگاني به شمار مي رود كه بايد ضمن توجه به مولفه هاي ايمني، حمل و نقل عمومي و ايمني وسايل نقليه به عوامل فرهنگي توجه كرد.

وي ادامه داد: متأسفانه امروزه حوادث رانندگي به مشكلي در جامعه تبديل شده كه هرساله هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم نظير هزينه هاي درمان و نگهداري آسيب ديدگان را به جامعه و خانواده ها تحميل مي كند.

سردار جاويدان با بيان اين كه تغيير رفتار غلط رانندگي بايد از برنامه هاي زير بنايي پليس راهور باشد، افزود: هزينه كردن در زمينه فرهنگي همواره سودمندتر خواهد بود.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به اينكه با فرهنگ سازي و آموزش دقيق قوانين و مقررات راهنمايي ورانندگي به نونهالان و نهادينه كردن فرهنگ احترام به قوانين رانندگي در جامعه مي توان از وقوع حوادث ناگوار جلوگيري كرد، گفت: تمركز اصلي برنامه هاي پليس راهور بايستي بر اساس اقدامات فرهنگي صورت گيرد.

وي در ادامه گفت: در حوزه راهنمايي و رانندگي بدون ترديد، کاهش تصادفات محصول تلاش جمعي است گرچه تغييرات رفتار هاي غير صحيح زمان بر است اما با فرهنگ سازي نهادينه خواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان درپايان استفاده از فناوري جديد و توان همياران پليس در کنار پليس راهور را در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگي مؤثر خواند و اظهار داشت: اميدواريم با نهادينه كردن فرهنگ ترافيك در بين اقشار مختلف جامعه بخصوص دانش آموزان و استفاده از توان همياران پليس شاهد ترافيكي آرام و كاهش حوادث رانندگي در سطح استان باشيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار