فرماندار گمیشان؛
فرماندار گمیشان با تبریک روز خبرنگار گفت: 17 مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاه است.
کد خبر: ۴۷۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 08 August 2017
فرماندار گمیشان با تبریک روز خبرنگار گفت: 17 مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاه است.

بسم الله الرحمن الرحیم

17مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند.

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند... خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي ، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.

عزم راسخ، تعهد بی بدیل، همت والای پیام آوران عرصه سترگ رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند ارزشمند و ستودنی است .

خبرنگاران عزیز با آگاهي از حساسیت های رسالت خطير و عظيم خبرنگاري ، صادقانه گام در مسير روشنگري، معرفت افزايي و بيان حقايق نهاده و در راه تحقق اين رسالت سترگ و پيامبرگونه خويش، از هيچ تلاش و كوششي فرو گذار نبوده و نيستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی و رسانه و تبریک روز خبرنگار به همه فعالین حوزه رسانه و خبر، امیدوارم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است، شاهد هم فکری، وحدت و انسجام همه نیروهای دلسوز و توانمند به ویژه خبرنگاران متعهد به عنوان یکی از اقشار نخبه و تأثیرگذار جامعه در راستای توسعه و بالندگی بیش از پیش شهرستان گمیشان باشیم.

امیرشیر توماج
فرماندار شهرستان گمیشان
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار