رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از اختصاص 250 میلیارد تومان تسهیلات جهت نوسازی و بازسازی واحدهای بزرگ صنعتی به استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 07 August 2017
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان از اختصاص 250 میلیارد تومان تسهیلات جهت نوسازی وبازسازی واحدهای بزرگ صنعتی به استان گلستان خبر داد.

حسینقلی قوانلو در بیست ونهمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان گفت: از ابتدای سالجاری وبا بازگشایی سامانه بهین یاب جهت از سرگیری فرآیند ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای وطرح های تولیدی کشور ،تاکنون 377 واحد وطرح تولیدی استان در این سامانه ثبت نام کرده اند که 229 واحد آن از حوزه صنعت ،معدن وتجارت و148 واحد از حوزه جهادکشاورزی می باشند.

قوانلو افزود :طرح رونق تولید یکی از موفق ترین طرح های دولت در حوزه تولید بود که از سالجاری آغاز گردید وامیدواریم با ادامه اجرای این طرح ،مشکلات حوزه تولید کشور واستان به حداقل برسد.

به گفته وی ،یکی دیگر از طرحهای دولت در سالجاری ارائه تسهیلات بازسازی ونوسازی به صنایع بزرگ است که از این محل نیز مبلغ 250 میلیارد تومان به استان گلستان اختصاص یافته وواحدهای بزرگ صنعتی استان می توانند جهت دریافت این تسهیلا ت اقدام نمایند.

وی با بیان این که در سال گذشته تنها 10درصد تسهیلات ارائه شده در حوزه تولید به طرح های صنعتی و90 درصد به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص یافته، گفت: عرف این است که 30 درصد تسهیلات به طرح ها و 70 درصد به واحدهای فعال اختصاص یابد زیرا طرح های صنعتی اشتغالزایی بیشتری دارند و امسال نیز که سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال می باشد باید توجه بیشتری به راه اندازی طزح های صنعتی داشته باشیم .

گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان بررسی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار