محمود ربیعی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در افتتاحیه جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری گفت: استان گلستان با اقوام مختلف مانند رنگین کمانی در کشور می درخشد.
کد خبر: ۴۷۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 03 August 2017
محمود ربیعی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در افتتاحیه جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری گفت: استان گلستان با اقوام مختلف مانند رنگین کمانی در کشور می درخشد.

محمود ربیعی  در آیین افتتاحیه اولین جشنواره سفره ایرانی،فرهنگ گردشگری استان گلستان عصر امروز 11 مرداد 96 که با حضور محمود ربیعی معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان، خلدی نصب دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ، ثابت مشاور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیران دستگاههای اجرایی استان، هنرمندان  و مردم فهیم استان گلستان در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان واقع در بلوار شهید کلانتری -خیابان دانشگاه برگزار شد گفت:  استان گلستان با اقوام مختلف  مانند رنگین کمانی در کشور می درخشد.

او افزود: امروز افتخار داریم اعلام کنیم استان گلستان به عنوان استانی با بیش از 7000 سال قدمت تاریخی و اقوام مختلف مثل رنگین کمانی در کشور می درخشد.

ربیعی ضمن خیر مقدم به مسوولان و مهمانان گرامی جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری را به عنوان سفره برترآمیخته و افزود: جشنواره سفره ایرانی نمادی از تنوع قومی کشور ایران است که یکی از مهم ترین نمود های این جشنواره نمایش تنوع فرهنگ غذایی کشور عزیزمان ایران است.

او تصریح کرد: استان گلستان با اقوام مختلفی چون فارس، ترک، کرد، لر، سیستانی، ترکمن و ... مثل رنگین کمانی است که با وجود تفاوت های فراوان با وحدت در آسمان ایران می درخشد.

او این وحدت و همدلی را حاصل همکاری همه مردم ایران خوانده و افزود: استان گلستان از نظر وحدت اقوام حائز رتبه برتر است و چندین بار توسط مقامات استانی و کشوری به این نام یاد شده است. 

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری  در پایان ابراز امیدواری کرد انشالله بتوانیم با برگزاری این جشنواره ها باعث وحدت  هر چه بیشتر مردم ایران اسلامی، اقوام و هنرمندان این مرز و بوم شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار